Nie Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ta det med ro, jeg er rimelig sikker på at den skyldige bor med meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har Tru Blood, forresten. Sirslask er kjekk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvordan fikk du til det Kim? Lastet ned en app til Firefox som hete Stylish. Der kan man selv velge hordan du vil at side skal se ut. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei, jeg har ett lite problem med tastaturet mitt. Kan ikke skrive alle tall og kan heller ikke ta tilbake eller skrive t og y. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei, jeg har ett lite problem med tastaturet mitt. Kan ikke skrive alle tall og kan heller ikke ta tilbake eller skrive t og y. Derfor spiser man ikke knekkebrød foran pc-en Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei, jeg har ett lite problem med tastaturet mitt. Kan ikke skrive alle tall og kan heller ikke ta tilbake eller skrive t og y. Fn + num lk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sirslask er kjekk Ikke sant han er det, ja? Og diggbar. Kan forresten ikke være sunt og gå rundt å puste inn lukta fra salmiakk i flere timer. Ei heller å sitte her og merke den sive inn fra kjøkkenet og stua. Jeg ender sannsynligvis opp med full gjennomlufting og pizza fra første og beste gatekjøkken som bringer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Våknet kl. 16:50. Føles ekstremt deilig å sove bort hele dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg har lyst til det, men da fucker jeg opp hele nattesøvnen igjen. Og det er ikke moro når man drar på jobb kl 06..Så jeg sitter og kikker på klokka og venter på å kunne legge meg Endret 15. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sirslask er kjekk Forfør ham. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er så vondt. Få 16.000kr rett i henda, men så må du gi dem fra deg med en gang du får dem. Vel vel, på den positive siden fikk jeg slettet litt gjeld. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kom opp i samfunnsfag til munnleg eksamen, det er alt for keisamt. Men men, det kunne ha vore verre, som tysk f.eks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Lurer på om jeg skal bestille meg pizza eller bare gi faen. Jeg har råd til det, og jeg har ikke noe annet å spise, men ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Får dere lov å ha med et selvskrevet manus på muntlig eksamen? Overhørte to skolejenter på toget i morges som snakka om eksamenen sin. "Guud ass jeg vaaaaaaar så nervøs ass, sto og leste rett fra manuset mitt og sensoren bare hvorfor ser du ikke på meg, liksom guuud ass" *nei, jeg overdriver ikke, de snakka faktisk sånn* Endret 15. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Får dere lov å ha med et selvskrevet manus på muntlig eksamen? Det er lov men ikke lurt, da man ender opp med å lese rett fra arket Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Kan ha med alt vi vil av ark, bilete, powerpoint osv. Det vanskelege er å legge ein plan for strukturen til framføringa, og finne ut i kva rekkefølge ein skal snakke om ting. Skal ha om "befolkningsutvikling i verda og og flytting i nyare tid. Aktuelle stikkord: -Dei fire utviklingsfasane -urbanisering -migrasjon -berekraftig folkeauke -befolkningspolitikk" Er vanskeleg å begrense seg og velge spesifikke tema, men skal framføre 13.20 på fredag, så eg får håpe at eg får til meir innan den tid. Har heldigvis TED Endret 15. juni 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Også er det vel lettere å bli satt ut hvis sensor spør om noe du ikke har i manuset eller ikke var forberedt på å si enda. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Forfør ham. Kom med gode idéer FØR jeg må gå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vi hadde ikke lov til å ha med manus. Bare en side med stikkord per gruppe. Likeså greit egentlig, slipper man å surre og lese i masse tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg