Coa Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Muntlig går alltid bedre enn man tror. Jeg hadde geografieksamen som privatist for noen dager siden. Fryktet jeg var nede på 3, sensor mente jeg luktet på 6ern, endte på 5. Hadde politikk og menneskerettighetereksamen på fredag. Jeg gjorde det dårligere enn jeg hadde forventet, men endte likevel opp med 6. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Så koselig da! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 God morgen, søtinger i dag skal jeg ut og vandre i Bergens gater, men først må jeg finne ut hvor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Harsh... Endret 15. juni 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Muntlig går alltid bedre enn man tror. Jeg hadde geografieksamen som privatist for noen dager siden. Fryktet jeg var nede på 3, sensor mente jeg luktet på 6ern, endte på 5. Hadde politikk og menneskerettighetereksamen på fredag. Jeg gjorde det dårligere enn jeg hadde forventet, men endte likevel opp med 6. Har en tendens til å bli slik, men når de jeg følte gjorde det best kommer gråtende ut så begynner jeg å tvile. Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Så koselig da! Jepp, det var gøy. Hadde en merkelig skrue i fra Bø som sensor. Kul bart hadde han. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Harsh... Yeah, mens jeg kom ut spillendes på luftgitar. De hadde heldigvis gått da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ingenting er som en rivende luftgitarsolo. Må si meg enig der. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Muntlig går alltid bedre enn man tror. Jeg hadde geografieksamen som privatist for noen dager siden. Fryktet jeg var nede på 3, sensor mente jeg luktet på 6ern, endte på 5. Hadde politikk og menneskerettighetereksamen på fredag. Jeg gjorde det dårligere enn jeg hadde forventet, men endte likevel opp med 6. Ikke for min del. Én gang har det hendt at jeg har trodd jeg skulle få 4 og fått 6. Det var i historie på ungdomsskolen. Etter det har det bare gått nedover. Hver gang jeg tror jeg skal få 5/6 eller B/C, får jeg alltid 2/3 eller D/E. Ooh, og én gang stryk, samt fagprøven - hvor jeg trodde jeg gjorde det rimelig bra - stryk. Da burde du være enda mer skeptisk til en del kjøtt, som kyr og kylling f.eks, dem går rundt og ligger i sine egne og andres eksrementer. Neida, for de er ikke i vann. Det er vannet som er faktoren her. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mmmmmmhhhhhm. Vaniljekesam til frokost. Bare vaniljekesam? Pleier å ha blåbær eller noe annet oppi, men klarte å forsove meg litt i dag, så da ble det bare vaniljekesam til frokost ja. Gjøkke meg no, det er jo så godt! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Muntlig går alltid bedre enn man tror. Jeg hadde geografieksamen som privatist for noen dager siden. Fryktet jeg var nede på 3, sensor mente jeg luktet på 6ern, endte på 5. Hadde politikk og menneskerettighetereksamen på fredag. Jeg gjorde det dårligere enn jeg hadde forventet, men endte likevel opp med 6. Det er bedre ¨å lukte på sekseren, enn å lukte på toeren ihvertfall. HEHEHHEHEHEHEHEHE. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det lov å si lukte på toeren? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvis karakteren din "Lukter på toeren", betyr det at du stinker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da er jeg ferdig med videregående skole! Sommerferie og Hove here I come Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ferdig med 13 år skole, og har ett år igjen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 grattis. jeg har skole fram til 24. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjipt, nå ser jeg fram til Bob Dylan konsert og mulig fallskjermkurs om jeg får det til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ferdig med 13 år skole, og har ett år igjen. Bare for at du må gå 4 år på vgs ( sier jeg som straks er ferdig med 4 år selv) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Shikaru: Holder danskene på så lenge? :O Sprött! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ferdig med 13 år skole, og har ett år igjen. Bare for at du må gå 4 år på vgs ( sier jeg som straks er ferdig med 4 år selv) Yeah, blir greit med bare 3 fag da. Blir mange turer ut i skauen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Eeek, 2 uker eksakt til jeg stikker til jungelen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) 10 uker til kjæresten kommer hjem og jeg tar et par fridager! Endret 17. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg