j-- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå ble nettop dagen min 10 gangder bedre <3 Sounds of a playground fading :love: :love: :love: You are welcome Nå: Frokost. Den kan inneholde egg. Deilige eggeser ^_^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 På tide med lunsj. Cottage cheese, mais og tunfisk. Nam. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 mMmm ... Jokke. <3 Og restemat fra middagen i går. Folk får si hva de vil, den hermetiske, brune lapskausen til First Price er rimelig god, ift. til hva man forventer fra First Price that is. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 På tide med lunsj. Cottage cheese, mais og tunfisk. Nam. Hvordan fikser du det sammen? Pleier å spise cottage cheese blandet med eple, banan og kanel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 På tide med lunsj. Cottage cheese, mais og tunfisk. Nam. Hvordan fikser du det sammen? For å si det på en annen måte, hvordan fikser du å få det ned uten å få det rett opp igjen? 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er egentlig ganske godt. Smaken blir nesten nøytral, og maisen gjør konsistensen grei. Bare blander alt sammen. Det både ser og høres helt jævlig ut, men det er overraskede godt. Og masse, masse proteiner <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har aldri smakt på det. Skumle greier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg er generelt ikke en fiskespiser, med mindre den er stekt eller bakt... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mmmmmmhhhhhm. Vaniljekesam til frokost. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg finner tunfisk helt jævlig. Da jeg gikk på Nyhus' diett for noen år siden, åt jeg tunfisksalat etter en joggetur. Jeg var dårlig resten av dagen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tunfisk med salt, pepper og agruk er veldig godt sammen med knekkebrød Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hver sin smak. Jeg finner det like jævlig som rugbrød. Det kommer ikke prosessert ut igjen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mmmmmmhhhhhm. Vaniljekesam til frokost. Bare vaniljekesam? Jeg finner tunfisk helt jævlig. Da jeg gikk på Nyhus' diett for noen år siden, åt jeg tunfisksalat etter en joggetur. Jeg var dårlig resten av dagen. Tunfisksalat er godt om det lages riktig. Mamma er flink på tunfisksalat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hver sin mening. Jeg er generelt skeptisk til mat hvor dyra har svømt rundt i vann og ekskrementer. Men fiskeboller fungerer da. Så lenge de er i en ildfast form. Med poteter og en sterk karrisaus, og gratinert med ost. Innbiller meg at det vil bli enda bedre med bacon i også, men det tror ikke mamma, og det er hun som lager den. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Flesk er obligatorisk til fiskeboller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da burde du være enda mer skeptisk til en del kjøtt, som kyr og kylling f.eks, dem går rundt og ligger i sine egne og andres eksrementer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det noe jeg elsker så er det kjøtt. Helst masse av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var muntlig eksamen i historie overstått. Sitter igjen med litt dårlig samvittighet egentlig. Følte framføringen for min del og spørrerunden gikk ganske dårlig for min del og forventet en 3'er som var greit i og med at jeg jobbet minst på gruppen i tillegg. Så når vi skulle inn en og en for å få karakteren kommer først hun som hadde jobbet mest gråtende ut, det samme gjorde hun andre. Jaja tenker jeg, da får vel jeg 2'eren. Jeg går inn og får en 5'er. Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal opp i engelsk kl 13. Nervevrak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg