Licht Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Og allikevel har du prøvd han? x)*få motbydelige frysninger* Nei. Neineinei. Og nå ga du meg noen skikkelig ekle bilder på netthinnen. Årh. Jeg hadde såvidt tatt i ham med kjøkkenkniv. Hvordan fikk du da øye på hans under gjennomsnittet store utstyr? Det spørsmålet dukket opp i mitt hode også, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha svaret. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ikke bytt fra NetCom ! Fordi det er dyrt med NetCom? Edit: Omformulere litt. x) Endret 26. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ikke bytt fra NetCom ! Why not? oO Endret 26. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det spørsmålet dukket opp i mitt hode også, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha svaret. Fyren er stolt. Han holder ikke kjeft om utstyret sitt, akkurat. oO Edit: Typo Endret 26. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke bytt fra NetCom ! Fordi det er dyrt? Jeg netcom. Takket være at typen, foreldre, bror og andre er i NetCom har jeg under 300 kroner i telefonregning Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 netcom suger faktisk, stort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Takket være at jeg er i en bedrift som skjemmer meg bort har jeg 0 kroner i telefonregning. I win Endret 26. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Derfor de har 1,2 millioner kunder sikkert. fordi de suger :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det spørsmålet dukket opp i mitt hode også, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha svaret. Fyren er stolt. Han holder ikke kjeft om utstyret sitt, akkurat. oO Så han har bare snakket om det? Ikke at det ikke er grunn nok til bekymring i seg selv... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 No idea, ikke oppdatert. Men hele familien skifter sikkert så snart ingen er bundet til netcom lengre. x) si ifra når dere nærmer dere da hvordan står det til ellers da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg netcom. Takket være at typen, foreldre, bror og andre er i NetCom har jeg under 300 kroner i telefonregning netcom er jo overpriset da.... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Derfor de har 1,2 millioner kunder sikkert. fordi de suger :!: Nei. Fordi folk ikke er klar over hvor dyrt det er, og fordi de er noen jævler på markedsføring. Så han har bare snakket om det? Ikke at det ikke er grunn nok til bekymring i seg selv... Han tar bilder av diverse også. Heldigvis ikke av den delen enda. x) si ifra når dere nærmer dere da hvordan står det til ellers da? Will do, men er nok en stund til. Tror mamma nettopp inngikk ny avtale. x) Men greit nok her, hva med deg? =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hvordan fikk du da øye på hans under gjennomsnittet store utstyr?Han holder ikke kjeft om det. Han er direkte stolt av det. Og så snakker han ikke om noe særlig utenom seg selv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Derfor de har 1,2 millioner kunder sikkert. fordi de suger :!: Tenk på alle andre populære bedrifter som suger. Telenor, microsoft, dell, ,osv... IT er sånn. Kjent navn = mange uvitende kunder Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo få lav regning av telenor og da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Han holder ikke kjeft om det. Han er direkte stolt av det. Og så snakker han ikke om noe særlig utenom seg selv. Joda. Han snakker da om den eksen hans som bare sitter og venter på å få ham tilbake. =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Han tar bilder av diverse også. Heldigvis ikke av den delen enda. x)Yeah. Fy faen. *grøsse mer* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hvordan fikk du da øye på hans under gjennomsnittet store utstyr?Han holder ikke kjeft om det. Han er direkte stolt av det. Og så snakker han ikke om noe særlig utenom seg selv. "12cm lang, 5cm om, volum 13,45ml. Hørte du det, rebecca" Yeah right Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Will do, men er nok en stund til. Tror mamma nettopp inngikk ny avtale. x)Men greit nok her, hva med deg? =) joda... som vanlig tror jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 joda... som vanlig tror jeg Hvordan gikk det med helgens planer? x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg