Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, jeg blir stressa av all schwoopinga, og at alt går så FORT. Det er så mange i DNSFK. DNSFK har jo vært dritstille de siste ukene. Er jo nesten trist å logge på, jo... Det er jo dope som faen det da. Bare sære jævler som Lycantrphe som hater det. Jeg liker å holde meg oppdatert på det nyeste nye innen software. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=446170 Til dere som har lyst til å plukke opp et spill til en billig penge eller spare litt på noe annet AC2+musematte til 19kr! Er det slik at ein må like siba på face for å få avslag? Kjøper meg en Razer-matte og Napoleon: Total War til 28 kroner Fantastisk tilbud. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Windows-produktene er fortsatt ræl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Finnes det folk som fortsatt bruker MSN? Jeg ér Dr. Phil. På årntlig. Jeg kunne tenkt meg og brukt MSN, men det var plutselig WLM en dag og hver gang jeg avinstallerer WLM og prøver å installere MSN igjen, så får jeg ikke lov til å bruke det siden det er for gammelt og jeg blir tvunget til å installere WLM igjen. -_- I tillegg bruker jeg Skype (sannsynligvis mindre nå som familien kommer hjem fra Statene og jeg ikke trenger å være pålogga døgnet rundt slik at de skal få tak i meg) og mIRC, nå og da Trillian i stedet for WLM og Yahoo MSN et par-tre ganger i året. Lurer litt på om jeg fortsatt husker ICQ-informasjonen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Windows-produktene er fortsatt ræl. Du er så søt, snurrebartgutten min. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som vil leke med meg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 That's right, bitches. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er endelig ferdig med muntlig eksamen! 8 sider tekst, 19 sider powerpoint. Let's go. .. gjenstår bare å fremføre, though. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Offisiell IM-protokollrangering: IRC ... Alt annet blåser, og Skype er verst. Endret 14. juni 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 ^ I can relate to this. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 IRC suger. Det er som et diskusjonsforum i realtime fremfor å poste innlegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 IRC suger. Det er som et diskusjonsforum i realtime fremfor å poste innlegg. Hysj på deg, Geir. Du vet ikke hva du snakker om. Jeg klarer for øvrig ikke å bestemme meg for om jeg vil ha et Play & Charge-kit til 360-en, en IntelliMouse 3.0 som backup eller en gadget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Joda Datasmurf, jeg vet nøyaktig hva jeg snakker om. Har brukt IRC i et tiår. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, da bør jeg trygt kunne anta at du bruker irssi+Screen, og dermed er klar over hvor overlegent det er alle andre former for IM. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Og hva slags revolusjoner har irssi fremfor enhver annen IRC-klient? Forandrer den hele systemet til IRC slik det fungerer på en annen måte? Nei. Det er selve systemet jeg snakker om. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) SSH + irssi + screen. Like a boss. For å snu det, hva har andre klienter IRC ikke tilbyr? Endret 14. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Aldri vært bannet fra forumet, er altfor pus. You say that like it's a good thing. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg