Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har.

Flere telt? Men en fjelltur om sommeren er absolutt å anbefale, om man har været på sin side.

Hvem blir ikke forelsket i noe som dette?

Lenke til kommentar

Vær like entusiastisk som Oslo-losen.

Skal finne fram kassa.

Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har.

Flere telt? Men en fjelltur om sommeren er absolutt å anbefale, om man har været på sin side.

Hvem blir ikke forelsket i noe som dette?

Joa, joa. Får se. Jeg har ganske mye jobb, så det spørs om jeg har tid til overnatting osv.

Lenke til kommentar

Oda! jeg skal tegne en liten Oda tegneserie i morgen :D kom på en super bra ide nå :D

Holy shit. Gleder meg!

Jobb jobb jobb. Er mulig å ta seg ferie. :tease:

Jeg skal ha ferie fra 27. juni til 17. juli elns, så det blir nok av ferie. :wee:

Lenke til kommentar

Du kunne venta med å dra til Bergen til jeg får surra ræva mi nedover. :p

Also, gimme Guinness! :D

Jeg trenger noe som metter. :wee:

Nei, det kunne jeg ikke, er her kun for å se Judas Priest i morgen :wee:

Er ikke noen i Bergen som kunne ofre en micro USB-kabel til meg? Glemte en hjemme og telefonen min begynner å bli tørst

Lenke til kommentar

Akkurat nå så spiser jeg en kake som bare ei dame i Norge kan oppskriften til, og den har hun tenkt til å ta med seg til graven som det mest sannsynlig ikke er så lenge til i og med at hun er ganske gammel. Mest sannsynlig verdens mest mektige kake og. :p

Lenke til kommentar

Du kunne venta med å dra til Bergen til jeg får surra ræva mi nedover. :p

Also, gimme Guinness! :D

Jeg trenger noe som metter. :wee:

Nei, det kunne jeg ikke, er her kun for å se Judas Priest i morgen :wee:

Er ikke noen i Bergen som kunne ofre en micro USB-kabel til meg? Glemte en hjemme og telefonen min begynner å bli tørst

Ah. I see. Lucky bastard.

Oh well, jeg har hermetisk lapskaus og isvann. Jeg er fornøyd. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...