Lumpness Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ser igjennom bilder fra Vietnam Travel på Facebook. Trodde ikke Vietcong tillot Facebook og slikt utyske jeg. De er ikke like strenge og regulerte som Kina Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Herreguuud, jeg smelter! Jeg kan også tegne. Greit. Du vinner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har. Flere telt? Men en fjelltur om sommeren er absolutt å anbefale, om man har været på sin side. Hvem blir ikke forelsket i noe som dette? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vær like entusiastisk som Oslo-losen. Skal finne fram kassa. Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har. Flere telt? Men en fjelltur om sommeren er absolutt å anbefale, om man har været på sin side. Hvem blir ikke forelsket i noe som dette? Joa, joa. Får se. Jeg har ganske mye jobb, så det spørs om jeg har tid til overnatting osv. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Oda! jeg skal tegne en liten Oda tegneserie i morgen kom på en super bra ide nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jobb jobb jobb. Er mulig å ta seg ferie. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Oda! jeg skal tegne en liten Oda tegneserie i morgen kom på en super bra ide nå Holy shit. Gleder meg! Jobb jobb jobb. Er mulig å ta seg ferie. Jeg skal ha ferie fra 27. juni til 17. juli elns, så det blir nok av ferie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvem blir ikke forelsket i noe som dette? Jeg tror jeg kom litt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ferien din passa dårlig med hyttetur Hvem blir ikke forelsket i noe som dette? Jeg tror jeg kom litt. Det kan jeg godt forstå. Av og til så lengter jeg fryktelig hjem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Satser på å tilbringe store deler av sommerferien ute i skauen, også har jeg bare 3 fag til neste år så håper at jeg får endel tid da og. Blitt alt for lite i år. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Geir: Jeg veit, jeg veit. Håpløst. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du kunne venta med å dra til Bergen til jeg får surra ræva mi nedover. Also, gimme Guinness! Jeg trenger noe som metter. Nei, det kunne jeg ikke, er her kun for å se Judas Priest i morgen Er ikke noen i Bergen som kunne ofre en micro USB-kabel til meg? Glemte en hjemme og telefonen min begynner å bli tørst Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Geir: Jeg veit, jeg veit. Håpløst. Håpløst, hjerterått og slemt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Akkurat nå så spiser jeg en kake som bare ei dame i Norge kan oppskriften til, og den har hun tenkt til å ta med seg til graven som det mest sannsynlig ikke er så lenge til i og med at hun er ganske gammel. Mest sannsynlig verdens mest mektige kake og. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det kan jeg godt forstå. Av og til så lengter jeg fryktelig hjem. Åh! Kommer du fra et sånt sted? Det er nesten finere enn hvor jeg kommer fra.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du kunne venta med å dra til Bergen til jeg får surra ræva mi nedover. Also, gimme Guinness! Jeg trenger noe som metter. Nei, det kunne jeg ikke, er her kun for å se Judas Priest i morgen Er ikke noen i Bergen som kunne ofre en micro USB-kabel til meg? Glemte en hjemme og telefonen min begynner å bli tørst Ah. I see. Lucky bastard. Oh well, jeg har hermetisk lapskaus og isvann. Jeg er fornøyd. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Her kommer jeg fra, 33 nautiske mil til havs, 66 grader nord (på Polarsirkelen): Endret 14. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 2,3 i snitt, fuck dette. En femmer, en firer, en treer, resten toere, en ener. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Her kommer jeg fra, 33 nautiske mil til havs, 66 grader nord (på Polarsirkelen): Dette er mine homies fra Harare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg