Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal aldri spise spaghetti foran allmennheten igjen. Aldri, aldri, aldri.

How to eat spaghetti

Tror du er forvirret, for de der finnes i Bergen og. Eller, Arna, mer spesifikt.

Joda, den blir solgt NOEN steder her og der. Men i Møre og Romsdal blir de solgt på hver eneste butikk!

Å bedrive skattejakt er liksom ikke så gøy.

Jeg tok nettopp opp min egen stemme. Jeg synes min egen stemme er vilt sexy. Stemmen min er rå. Stemmen min er best.

Få høre da. Jeg har det helt motsatt, jeg.

Enig. Å høre seg selv er særdeles awkward...

Lenke til kommentar

VILLA. :love:

Men, ettersom jeg bare liker utvannet kinobrus tror jeg ikke jeg har så mye å tilføre diskusjonen. :!:

SLIMDABRUS! Ikke villa. :tease:

Men utvannet brus? Det er så utrolig kjedelig. Blir alltid skuffa når jeg får servert utvannet brus på utesteder.

Lenke til kommentar

Grusomt. Du, jeg skal mest sannsynlig guide en amerikaner som kommer til Norge nå snart. Tips?

Lengst mulig vekk fra Oslo sentrum. Ta gjerne en liten fjelltur på 2-3 dager om mulig. Evt. stikk innom geirangerfjorden og nyt utsikten.

Trenger du en "sherpa", er jeg med. :tease:

Lenke til kommentar

Grusomt. Du, jeg skal mest sannsynlig guide en amerikaner som kommer til Norge nå snart. Tips?

Lengst mulig vekk fra Oslo sentrum. Ta gjerne en liten fjelltur på 2-3 dager om mulig. Evt. stikk innom geirangerfjorden og nyt utsikten.

Trenger du en "sherpa", er jeg med. :tease:

Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...