dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det var da voldsomt. Trenger du en klem? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei. Jeg er sulten og trenger mat. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ah, sitter i en leilighet i Bergen og drikker Guinness og skal snart ut og ete pizza. Sup? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Mmm Guinness. Jeg sitter i senga mi med bikkja i fanget og krysser fingrene for at noen andre gidder å fikse middag i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Mmm Guinness. Jeg sitter i senga mi med bikkja i fanget og krysser fingrene for at noen andre gidder å fikse middag i dag. Jeg sitter i stolen min med tastaturet i fanget og drømmer om at noen andre lager middag til meg. Jeg er så giddalaus... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg sitter på gulvet og tegner Oda i paint og spiser Cartoonies 3 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De to siste er Verdens beste brus som bare selges i møre og romsdal. Pærebrus og ananasbrus er absolutt beste brusen Drikker altfor mye av det når jeg er hjemme på Nordmøre. Altfor vanskelig å finne i Trondheim. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jezzez. Drikker proteinshake og spiser banan jeg. Eneste som hjelper om man skal bli en alpha, macho, villmann proppfull av testosteron som meg selv. Kan ikke drikke cola da. Heldigvis for meg har jeg ingen planer om å bli en alpha, macho, villmann proppfull av testosteron. Jeg har blitt det jeg skal bli. En kosebamse. Akkurat som onkel Stalin. De to siste er Verdens beste brus som bare selges i møre og romsdal. Pærebrus og ananasbrus er absolutt beste brusen Drikker altfor mye av det når jeg er hjemme på Nordmøre. Altfor vanskelig å finne i Trondheim. mMmm ... Oskar Sylte. <3 Og Fluxoda, for den saks skyld, men du har rett i at det er ca umulig å oppdrive i Trondhjem. Glad jeg finner det på Deli deLuca, og at de har en i Stavanger. ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skal aldri spise spaghetti foran allmennheten igjen. Aldri, aldri, aldri. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg sitter på gulvet og tegner Oda i paint og spiser Cartoonies Gleder meg til å se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Problem: Kom nettopp hjem fra ferie, og skulle slå på pc'n, men den nektet plent å lystre. Den er helt død. Den lader og motar strøm, but that's it. Hva skal en ung mann gjøre? (har allerede jogget) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vel, kompis. Først og fremst skal du opprette en tråd her: Maskinen fungerer ikke Og så får vi se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hoff, alltid så mye stress når du er inn i bildet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De to siste er Verdens beste brus som bare selges i møre og romsdal. Tror du er forvirret, for de der finnes i Bergen og. Eller, Arna, mer spesifikt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg sitter på gulvet og tegner Oda i paint og spiser Cartoonies Gleder meg til å se! vell... jeg greier ikke tegne deg noe pent Så kommer til å bruke lattelig lang tid på den før jeg blir litt nøggd. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De to siste er Verdens beste brus som bare selges i møre og romsdal. Tror du er forvirret, for de der finnes i Bergen og. Eller, Arna, mer spesifikt. Jeg har funnet dem på Meny på Papirbredden i Drammen. O lykke! Hanna: Er det ikke bare å tegne et eller annet med blondt hår og sjenert smil da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Finnes på Meny ca. 10min gange herfra også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg tok nettopp opp min egen stemme. Jeg synes min egen stemme er vilt sexy. Stemmen min er rå. Stemmen min er best. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg tok nettopp opp min egen stemme. Jeg synes min egen stemme er vilt sexy. Stemmen min er rå. Stemmen min er best. Få høre da. Jeg har det helt motsatt, jeg. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 hvor mye koster Dell Latitude D630 da den var ny i ca 2008? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg