Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Så matte R2 går fint, altså.

Jeg har ikke hatt R2 matte, jeg har derimot T2 matte. Jeg vil ikke nevne en karakter, men det ble total seier, med min fremgangsmåte.

Var det ikke du som spurte etter juksetips, eller tar jeg helt feil her?

Jeg har aldeles ikke spurt om juksetips, sånt klarer jeg å klekke ut selv. Ikke at det har vært tilfellet i forbindelse med dette faget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er unødvendig, men det finnes fragmenter av min advarsels historikk på forumet publisert av admin med tillatelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

For at jeg skal finne det innlegget så krever det et dyptgående avansert søk gjennom alle trådene mine, og jeg vet ikke om tråden eksisterer fremdeles. Innholdet er ikke så interessant, og dersom det eventuelt hadde blitt publisert så ville det ha blitt brukt mot meg i fremtiden i en eller annen teit OT diskusjon om moral og etikk.

Lenke til kommentar

Urge er bedre enn cola.

Kommer an på colaen.

Om det er vanlig cola på plastflaske, er Urge bedre, men om colaen er på boks eller glassflaske, vinner colaen.

Coca-Cola så klart. Finnes ikke annen drikkbar cola.

Jeg har hatt én 1-måneds-ban. Det holdt i massevis.

Greit, jeg hang bare på nFF i stedet, men det var hardt å være borte fra DNFK. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Rå egg er bare for idioter.

Pepsi max er en billig cola-kopi.

Coca Cola på glassflaske er meningsløst og humbug. Smaker ikke bedre heller.

Når man snakker brus, er det tre typer som gjelder.

Førstnevnte er Slimdabrus, og den har jeg levd på siden jeg flyttet til østlandet for 9 år siden.

De to siste er Verdens beste brus som bare selges i møre og romsdal.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...