Licht Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det?? Mangelfullt og/eller urealistisk sammenlikningsgrunnlag, kalles det. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det?? Haha! Letteid! ;P Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det??Det skjer deg ofte? Neeeeeei En gang. En annen gang burde fyren advart meg først, men da sa han ikke en dritt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Neeeeeei En gang. En annen gang burde fyren advart meg først, men da sa han ikke en dritt.. For stor? *klynke av fantomsmertene* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Neeeeeei En gang. En annen gang burde fyren advart meg først, men da sa han ikke en dritt.. For stor? *klynke av fantomsmertene* Hehe, nei ikke den gangen. PITTELITEN . Av typen ... er det fingeren eller... åh faen... Når den er alt for stor får man som regel en liten advarsel i form av at man kan se den GODT lenge før den nærmer seg EDIT : humre @ FANTOMSMERTE Endret 26. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hehe, nei ikke den gangen. PITTELITEN . Av typen ... er det fingeren eller... åh faen... Når den er alt for stor får man som regel en liten advarsel i form av at man kan se den GODT lenge før den nærmer seg EDIT : humre @ FANTOMSMERTE Eheh. x)Kan heldigvis si at jeg ikke har hatt noen sånne opplevelser enda. EDIT: Har derimot fått høre om en gutt som lå litt UNDER gjennomsnitt i både lengde og omkrets, og er lettere uerfaren, men han er veldig stolt av tissen sin allikevel xD Endret 26. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Søtt det da XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Søtt det da XDIkke egentlig. Hele fyren er egentlig litt patetisk. xD Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 God dag alle sammen. Hva skal folket idag da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Søtt det da XDIkke egentlig. Hele fyren er egentlig litt patetisk. xD Og allikevel har du prøvd han? x) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Og allikevel har du prøvd han? x) Man finner dessverre ikke ut slik før etterpå! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 En gang jeg satt på ett utested i utringet kjole kom det en fyr bort til meg og snakket til han jeg sto sammen med og sa: "dæven for noen fine pupper dama di har " Menn kan være så uhøflige! Eller denne 'sykt fine silikonpupper du har, de ser nesten ekte ut!'. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 God dag alle sammen. Hva skal folket idag da? hjem en liten tur... betale regninger, og slenge tøy til vask... så reiser jeg en tur til damen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Og allikevel har du prøvd han? x)*få motbydelige frysninger* Nei. Neineinei. Og nå ga du meg noen skikkelig ekle bilder på netthinnen. Årh. Jeg hadde såvidt tatt i ham med kjøkkenkniv. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 NIE!!!!!!! mø? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 NIE!!!!!!! mø? Bæ? Bæææ, bæææh, bææ. Oo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Og allikevel har du prøvd han? x)*få motbydelige frysninger* Nei. Neineinei. Og nå ga du meg noen skikkelig ekle bilder på netthinnen. Årh. Jeg hadde såvidt tatt i ham med kjøkkenkniv. Hvordan fikk du da øye på hans under gjennomsnittet store utstyr? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Bæ? Bæææ, bæææh, bææ. Oo bæ? hvordan går det med smisking angående telefonene deres? hehe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 bæ? hvordan går det med smisking angående telefonene deres? hehe Det med å skifte? No idea, ikke oppdatert. Men hele familien skifter sikkert så snart ingen er bundet til netcom lengre. x) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke bytt fra NetCom ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg