Constanse Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gikk nettopp og LA meg fordi jeg hadde for lite å gjøre. Ille. Nå tenker jeg jeg skal utfordre elementene og stikke på butikken og handle knask. Hvilket snop går best sammen med en kveld i sengen der jeg hører på musikk og leser meg igjennom 2/3 av Mads Eriksens eminente verk "M"? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sjokolade, potetgull og cola. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dropp colaen, kjøp urge. Eller drikk vann. Cola smaker dårlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 prøveperiode med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Så vi kan egentlig gjøre hva vi vil mot deg, og du kan ikke gjøre noe med det? Dropp colaen, kjøp urge. Eller drikk vann. Cola smaker dårlig. Det gjør Urge også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 prøveperiode med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Så vi kan egentlig gjøre hva vi vil mot deg, og du kan ikke gjøre noe med det? Det er teoretisk riktig, men mine innlegg og tråder vil bli overvåket av autoritetene så du kan bli straffet, dersom du forsøker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tricell elsker vektere forresten. Han går på vekterskolen nå. Hvordan går det på vekterskolen Tricell, har du strøket enda? Stjålet et par Troika'er? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Urge er bedre enn cola. Nei. ehheehehhehe Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Urge er bedre enn cola. Nei. ehheehehhehe Det synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tricell elsker vektere forresten. Han går på vekterskolen nå. Hvordan går det på vekterskolen Tricell, har du strøket enda? Stjålet et par Troika'er? Har aldri begynt på den skolen. Holder på med allmenn påbygg jeg, der alt ble akkurat som planlagt på forhånd. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så matte R2 går fint, altså. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gikk nettopp og LA meg fordi jeg hadde for lite å gjøre. Ille. Nå tenker jeg jeg skal utfordre elementene og stikke på butikken og handle knask. Hvilket snop går best sammen med en kveld i sengen der jeg hører på musikk og leser meg igjennom 2/3 av Mads Eriksens eminente verk "M"? I sann M-stil: Kaffe, kaffe og kaffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så matte R2 går fint, altså. Jeg har ikke hatt R2 matte, jeg har derimot T2 matte. Jeg vil ikke nevne en karakter, men det ble total seier, med min fremgangsmåte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å være bannet herfra er kjipt. Husker min 1 år lange ban. Det var un-legit. Heldigvis var Dotten kul nok til å la meg komme tilbake. Siden det har jeg ikke fått en eneste advarsel, faktisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva hadde du gjort da? Rebeller, altså. Har ikke fått en eneste advarsel, men så er jo jeg sånn som blir stressa og poster bilder av enhjørninger og ber alle om å være venner når folk begynner å bli ekle mot hverandre. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å være bannet herfra er kjipt. Husker min 1 år lange ban. Det var un-legit. Heldigvis var Dotten kul nok til å la meg komme tilbake. Siden det har jeg ikke fått en eneste advarsel, faktisk. Hva må man egentlig gjøre for å få en advarsel? Jeg kunne virkelig tenke meg en skikkelig advarsel! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva må man egentlig gjøre for å få en advarsel? Det kan være så mangt. Å poste et bilde av en moderator som holder et barn med pedobear manipulert over ansiktet var nok litt over streken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva må man egentlig gjøre for å få en advarsel? Det kan være så mangt. Å poste et bilde av en moderator som holder et barn med pedobear manipulert over ansiktet var nok litt over streken. Gjorde Tricell det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Min advarsels historikk er nesten full, men den vil bli utladet med 10% i halvåret, så det vil gå flere år før den vil bli tom hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg