Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du hadde digget meg i dag ass Lemon.

Kommer inn 1min før Posten aka Kommunisten AS stenger walking like a boss for å hente ut en pakke.

Egentlig burde jeg opprettet flere sparekontoer og alt annet bare for å være jævlig da.

Bare for å hente ut en pakke? Godkjent.

Hvis du hadde opprettet kontoer hadde jeg sørget for å kaste alle pakkene dine hardt i gulvet etter at du hadde signert på dem, sånn at de var ditt ansvar.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg annonserer min tilbakekomst etter en langvarig suspensjon på forumet.

Du har vært savnet kosegutten min <3

Dere har sikkert ikke hatt noe imot at jeg har vært fraværende i lang periode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kan ikke si meg enig.

Da kan du trøste deg med at jeg er bare inne på prøve, med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har egentlig ikke lagt merke til det. :p

Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte.

Lenke til kommentar

Da kan du trøste deg med at jeg er bare inne på prøve, med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene.

Bra. :) Får håpe du får en lang forumkarriere da.

Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte.

Ja, gamer.no sitt forum. Lite relevant for sosialkafeen her.

Lenke til kommentar

What, hvor lenge har du vært bannet, egentlig? Og du må naturligvis dele hva du gjorde for å fortjene det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Og hvorfor ble du utestengt, om jeg tør spørre?

Ifølge loggen, så var det en diskusjon der jeg barket sammen med noen andre i en av mine egne tråder. Tråden er blitt sperret og slettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

What, hvor lenge har du vært bannet, egentlig? Og du må naturligvis dele hva du gjorde for å fortjene det.

Jeg har vært sperret ute siden begynnelsen av mars, men etter intense forhandlinger så fikk jeg forhandlet meg frem en prøveperiode med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...