Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Du hadde digget meg i dag ass Lemon. Kommer inn 1min før Posten aka Kommunisten AS stenger walking like a boss for å hente ut en pakke. Egentlig burde jeg opprettet flere sparekontoer og alt annet bare for å være jævlig da. Bare for å hente ut en pakke? Godkjent. Hvis du hadde opprettet kontoer hadde jeg sørget for å kaste alle pakkene dine hardt i gulvet etter at du hadde signert på dem, sånn at de var ditt ansvar. Endret 14. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 :love: Denne hjelper meg å komme gjennom dette hykleriet. http://www.youtube.com/watch?v=LQEgZNqa8jE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg annonserer min tilbakekomst etter en langvarig suspensjon på forumet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg annonserer min tilbakekomst etter en langvarig suspensjon på forumet. Du har vært savnet kosegutten min <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg annonserer min tilbakekomst etter en langvarig suspensjon på forumet. Du har vært savnet kosegutten min <3 Dere har sikkert ikke hatt noe imot at jeg har vært fraværende i lang periode. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har egentlig ikke lagt merke til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan ikke si meg enig. Da kan du trøste deg med at jeg er bare inne på prøve, med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nja, er ikke spesielt morsomt at deltaet mellom meg og resten har vært mindre. Bra du er tilbake for å rette opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har egentlig ikke lagt merke til det. Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da kan du trøste deg med at jeg er bare inne på prøve, med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Bra. Får håpe du får en lang forumkarriere da. Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte. Ja, gamer.no sitt forum. Lite relevant for sosialkafeen her. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Og hvorfor ble du utestengt, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tricell elsker vektere forresten. Han går på vekterskolen nå. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Edit: Det er gøy å fly, blir aldri lei. Hvis du sitter 10 timer midt i flyet mellom folk du ikke kjenner og ingen utsikt til vinduer. Uten internett såklart. Det blir du lei av -_- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har egentlig ikke lagt merke til det. Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte. What, hvor lenge har du vært bannet, egentlig? Og du må naturligvis dele hva du gjorde for å fortjene det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Og hvorfor ble du utestengt, om jeg tør spørre? Ifølge loggen, så var det en diskusjon der jeg barket sammen med noen andre i en av mine egne tråder. Tråden er blitt sperret og slettet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan ikke si meg enig. Da kan du trøste deg med at jeg er bare inne på prøve, med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Har ikke lagt merke til det, egentlig. Hvorfor ble du utestengt? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dette var interessant, gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har egentlig ikke lagt merke til det. Sikkert ikke, men det er nye tider nå, det har visst vært en sammenslåing av to forumer mens jeg var borte. What, hvor lenge har du vært bannet, egentlig? Og du må naturligvis dele hva du gjorde for å fortjene det. Jeg har vært sperret ute siden begynnelsen av mars, men etter intense forhandlinger så fikk jeg forhandlet meg frem en prøveperiode med nulltoleranse mot brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg