Nie Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sjokolade er ALLTID å høyne, en filosofi jeg holder fast på! ^^ http://www.passionforbaking.com/blog/2011/01/10/brownies-iskake/ Og hvorfor skifte blogg når man har funnet en flott en? Denne hadde en del oppskrifter som poppet opp på lista mi. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sjokolade er ALLTID å høyne, en filosofi jeg holder fast på! ^^ If you say so. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg så en asiatisk pike på toget i dag i skoleuniformet sin. Hun så ut som hun var 13. Det er lovlig alder det. Bilder din snik! BILDER! Jeg vil se bilder! Har en maid-cafe i sikte. Vet sånn ca hvor den ligger 13 er bare lovlig alder hvis du selv er 12 eller 13. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 If you say so. Nå er du bare ekkel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Peanut buttercups er fantastisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vil noen ha en pent brukt toseters sofa, et raggete teppe, et tv-bord og en herpa - men fortsatt ergonomisk - kontorstol? Bare å komme til Steinkjer og hente det før fredag. Dere får det gratis og jeg hjelper til med å bære uti eventuelle kjøretøy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Med, jeg tygde i stykker en midlertidig fylling i lunsjen i dag..var som å tygge en stein i småbiter..så var det tur til tannlegen igjen i morgen, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gah. Det er kjedelig å pakke, men jeg har ikke noe annet å gjøre heller. Xboxene er pakka ned, DVD-ene er pakka ned, bøkene er allerede på Orkanger, orker ikke WoW eller WoT og jeg burde virkelig laget mat, men orker ikke når kjøkkenet er et salig kaos av esker og what not. *syte og klage* Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nå surfer jeg på norges raskeste internett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 *syte og klage* Ingenting nytt altså? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, er du gal? Kan da ikke ha et innlegg her hvor jeg er positiv og glad og fornøyd med alt i livet mitt og folka rundt meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nå surfer jeg på norges raskeste internett! Hva gjør vi andre da? Surfer på det vanlige internettet i Norge? 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hadde eksamen forrige tirsdag, også fri ei uke. Noe som sugde, forresten. Halv skoledag i dag, fri frem til mandag. Hva i alle dager skal man finner på når man har så mye fri? Fridagene blir jo bare dølle av å ha masse fri. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Nå surfer jeg på norges raskeste internett! Hva gjør vi andre da? Surfer på det vanlige internettet i Norge? Vet ikke jeg. Jeg sitter på bergen-oslo fly med Norwegian og wifi onboard. Surfer i 900 km/t. Edit: Det er gøy å fly, blir aldri lei. Endret 14. juni 2011 av ChrisReeve 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, er du gal? Kan da ikke ha et innlegg her hvor jeg er positiv og glad og fornøyd med alt i livet mitt og folka rundt meg. Jeg har det superfint, jeg, og synes alle andre skal ha det óg. Har shoppa masse ubrukelig dritt i dag. O midlertidige lykke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Men du er awesome, Oda. Det sier jo seg selv at du har det superfint. Jeg er alene uten underholdning, ergo har jeg det crappy. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ubrukelig og ubrukelig. :--D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Njæ, jeg er for det meste ubrukelig. Når jeg er alene (som er skremmende mye) uten underholdning har jeg likevel alltid noe å finne på. Gjør som meg og fargelegg pirater. Hilsen Oda, 8 år Ubrukelig og ubrukelig. :--D Hahaha. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du hadde digget meg i dag ass Lemon. Kommer inn 1min før Posten aka Kommunisten AS stenger walking like a boss for å hente ut en pakke. Egentlig burde jeg opprettet flere sparekontoer og alt annet bare for å være jævlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg