Aleks Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Av og til er jeg redd for at jeg skal fylleringe forskjellige reiseselskap og høre om McHansern er tilstede. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 18 timer er for faggots, jeg tar den på 14:10. Whaddup yo. Hvor og når skal du forresten? Skal ikke, bare søkte i systemet på kortest mulig reisetid Hvilket selskap dro du med? All Nippon, LH eller BA? Av og til er jeg redd for at jeg skal fylleringe forskjellige reiseselskap og høre om McHansern er tilstede. Mchansern er alltid tilstede. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 18 timer er for faggots, jeg tar den på 14:10. Whaddup yo. Hvor og når skal du forresten? Skal ikke, bare søkte i systemet på kortest mulig reisetid Hvilket selskap dro du med? All Nippon, LH eller BA? Reiste med KLM og Korean Air. 3 mellomlandinger. Prøvde å få det så billig som mulig. Jeg har sett biletter som har opptil 32 timer reisetid... -_____-' Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Nei, Gopro HERO. GoPro er så awesome. Do want! Know, kjøp en da. Har ikke råd. Blir sannsynligvis ikke råd til GoPro før neste år. For penga jeg tjener i sommer, skal jeg bruke på å oppgradere PC-en, og eventuelt kjøpe meg ny mobil. Så skal jeg fikse meg jobb og tjene penger til å kjøpe ny laptop, og så en tablet av noe slag. Notion Inks "Adam" frister mest her og nå. Så sikler jeg på et nytt zoom-objektiv til 350D-et mitt, og så kan jeg kjøpe GoPro. Du kan få kjøpt det for 2000 da! Endret 14. juni 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 KLM er svett som faen hvis man ikke sitter på business og får den tradisjonelle spriten de serverer. KE er bra det, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lage en problemstilling innen folkediktning, og drøfte denne foran sensor og eksaminator. Anyone? Hva har folkeeventyr gjort for det norske språk Hva skiller folkediktning fra vanlig diktning Herregud, dette blir bare verre og verre... Jeg tror du må sette deg mer inn i hva folkediktning er før du formulerer en problemstilling... Mvh. to fremtidige norsklærere. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 KLM er svett som faen hvis man ikke sitter på business og får den tradisjonelle spriten de serverer. KE er bra det, har jeg hørt. Det stemmer. KLM var sannelig svett, og trangt. Både reisa fra Oslo til Amsterdam og fra Amsterdam til Korea. Den korte reisa fra Korea til Japan som tok litt over en time var 10 ganger mer komfortabel enn KLM. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med British Airways? Skal fly til USA. Godt valg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med British Airways? Skal fly til USA. Godt valg? Meget godt valg over dammen! Fine flyvertinner i snasne kostymer. Hva slags flytype skal du fly, vet du det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Meget godt valg over dammen! Fine flyvertinner i snasne kostymer. Hva slags flytype skal du fly, vet du det? Gjorde litt research, tror jeg fant riktig info. Airbus A319 fra Oslo og Boeing 747 fra Heathrow. Endret 14. juni 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, Gopro HERO. GoPro er så awesome. Do want! Know, kjøp en da. Har ikke råd. Blir sannsynligvis ikke råd til GoPro før neste år. For penga jeg tjener i sommer, skal jeg bruke på å oppgradere PC-en, og eventuelt kjøpe meg ny mobil. Så skal jeg fikse meg jobb og tjene penger til å kjøpe ny laptop, og så en tablet av noe slag. Notion Inks "Adam" frister mest her og nå. Så sikler jeg på et nytt zoom-objektiv til 350D-et mitt, og så kan jeg kjøpe GoPro. Du kan få kjøpt det for 2000 da! Ja, men det handler om prioriteringer, og jeg priotirerer det jeg trenger først. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hmm, 38000 trillet inn på konto idag. Feriepenger..what to spend it on. Endret 14. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Meget godt valg over dammen! Fine flyvertinner i snasne kostymer. Hva slags flytype skal du fly, vet du det? Gjorde litt research, tror jeg fant riktig info. Airbus A319 fra Oslo og Boeing 747 fra Heathrow. Lander på Heathrow T5, grei terminal det. Mye bedre enn resten av Heathrow. Anbefaler å spise på Gordon Ramsey's restaurant kalt "Plane Food" der. Style. 747 er dritt som faen, men BA er en av de bedre selskapene. Hadde vært krise hvis det hadde vært Lufthansa. Hmm, 38000 trillet inn på konto idag. Feriepenger..what to spend it on. Nigerianske prostituerte. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hmm, 38000 trillet inn på konto idag. Feriepenger..what to spend it on. Trommer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nigerianske prostituerte. Har du noen å anbefale? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nigerianske prostituerte. Har du noen å anbefale? Har maaaaaaaange å anbefale. Både med, og uten HIV. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nigerianske prosituerte doper deg bare ned og stjeler alt du har i leiligheta. Skjedde med en kompis som "inviterte" noen negerprosituerte på en guttefest. Alle sovnet, og når de våknet var pengebøker tømt og masse ting fra leiligheten bortevekk. Inkludert damene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ikke Shontelle. Hun er en stayer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Making the shit out of these ASAP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg