""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Helvete for en døll dag. Gjorde meg ferdig med eksamen for en uke siden, og nå er vi på skola kun for å høre lærer'n prate om jobbsøking. Ikke noe nytt for min del. 30 minutter til jeg er ferdig, dog, men uansett. Kjipt! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Twitter i sammenheng med pågripelsen av Bin Laden kan vel også brukes. F.eks. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 fjwirjgegajgpoirjgpojaopngmwpeifnaw Norsk eksamen, ikke det verste men faen ta dette, jeg ville ha matte............................ Nå skal jeg i sølibat i 48 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kom opp i engelsk - the british isles. Aner ikke hva jeg skal snakke om i samtale delen. Har en fremføring om plasser som er verdt å se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 singer-songwriter-wannabe-indie-folk-americana. Øy, du. Litt i seineste laget, men har du hørt Joanna Newsom? Hvis ikke, så tror jeg at jeg nettopp gjorde deg en stor bjørnetjeneste. Hør albumet Ys. You're welcome. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Alt dere burde høre på er Entertainment for the Braindead. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 singer-songwriter-wannabe-indie-folk-americana. Øy, du. Litt i seineste laget, men har du hørt Joanna Newsom? Hvis ikke, så tror jeg at jeg nettopp gjorde deg en stor bjørnetjeneste. Hør albumet Ys. You're welcome. Hver gang jeg vil høre på noe hipster-ish eller se på en film som ingen andre har hørt om skal jeg spørre deg kjekken. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gleder meg til ferien er over. Herre, det så kjeeeedelig. Har hatt ferie i fire dager, var lei første dagen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 singer-songwriter-wannabe-indie-folk-americana. Øy, du. Litt i seineste laget, men har du hørt Joanna Newsom? Hvis ikke, så tror jeg at jeg nettopp gjorde deg en stor bjørnetjeneste. Hør albumet Ys. You're welcome. Joanna Newsom er flott! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gleder meg til ferien er over. Herre, det så kjeeeedelig. Har hatt ferie i fire dager, var lei første dagen. Jeg kan ta feriene dine hvis du tar arbeidsdagene mine. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg gleder meg til ferien er over. Herre, det så kjeeeedelig. Har hatt ferie i fire dager, var lei første dagen. Tulling. Bruk tiden til å trene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg gleder meg til ferien er over. Herre, det så kjeeeedelig. Har hatt ferie i fire dager, var lei første dagen. Jeg kan ta feriene dine hvis du tar arbeidsdagene mine. Yes, please. Diskutant: Jeg trener mandag, onsdag og fredag. Må ha hviledager. Planen for dagen er å gå en tur i skogen med hunden. Jeg må få meg et liv. Endret 14. juni 2011 av Coa Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Planen for dagen er å gå en tur i skogen med hunden. Jeg må få meg et liv. This. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hver gang jeg vil høre på noe hipster-ish eller se på en film som ingen andre har hørt om skal jeg spørre deg kjekken. Vi kan gjøre andre ting også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvordan er Newsom hipster? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du vet med meg Lycan. Alt som ikke befinner seg innenfor VG Lista topp 40 er hipster. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Baaaaaahhhhh... Sista dag med jobbing idag før ferie!!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvordan er Newsom hipster? Nigga please. Alt vi hører på er hipster. Og hippie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lycantrophe er den største hippien jeg vet om. Bare se på håret. Oser 60-talls romantikk lang vei. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har den siste tiden fått inntrykk av at Lycantrophe ikke liker hippier. Litt snodig, for jeg har alltid forestilt meg at han var skikkelig hippie. Rart det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg