Lycantrophe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Enda mer: Murmuüre, Sepvlcrvm (blir kanskje for drone/noisy for deg nå, men), Greunenwald og Krügers Medbragte. Endret 14. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hahaha. Jeg er drone-noob, så her kan jeg dessverre ikke tilby min ekspertise. Spør meg når du lurer på sippete singer-songwriter-wannabe-indie-folk-americana. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Lycan: Kjenner kun til Jarboe av de du posta, men Hallvarður Àsgeirsson skal sjekkes ut nærmere da det virker som noe jeg kan digge på en helt normal dag, og Murmuüre skal sjekkes ut nærmere nuh. Virka jævlig knallert! Takk for tips. Lemon: Infie-folk-america er sånne ting som ikke sier meg noe som helst, men om du har noen "lo-fi singer-songwriter" tips tar jeg gjerne i mot noen. Endret 14. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg sovnet kl 21.. det var lite lurt. Våknet nå å får ikke sove igjen. Drømmte at jeg og Oda var en superhelt duo. Det var sinnsykt awesome! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Lett tilgjengelige/lette å like, kall dem p4-vennlige artister med representative smakebiter i parentes. Hvis vi går for en liberal tolkning av sjangeren kan du jo prøve Andrew Bird (hans cover av The Handsome Familys Giant of Illinois), Elliott Smith (Waltz #2), Egil Olsen, Sufjan Stevens, The Moldy Peaches (f.eks. Nothing Came Out fra live-jam-plata deres), Iron & Wine (Upward over the Mountain), Bon Iver (Blood Bank, Creature Fear), Kings of Convenience (I don't know what I can save you from), Sia (Lullaby, Breathe me), Nick Drake (Fly), Bright Eyes (Lua, I must belong somewhere, Cassadaga, If the Brakeman turns my way, First day of my life), Jose Gonzales (hans cover av The Knifes Heartbeats og Cycling Trivialities). Tror du finner det meste av dette på Spotify. Hanna: SHIT. Forventer forevigelse i paint! Endret 14. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det der var jo et helvete med artister da, og siden jeg er anti-spotify så blir det vansklig(ere) (= mer slitsomt). Da blir det googling, søking og stress. Men hva om jeg sier at jeg er på utikk etter noe som ligger i grenseland rundt Entertainment for the Braindead, og da spesielt soundet hun hadde på "Trivialities"? Selv om jeg tar i mot tips til noe som kan minne om de andre utgivelsene hennes og. Hjelper det? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er greit å finne på Youtube også, altså. Du får se gjennom det du gidder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ser faceraped ut. Klarte å tryne noe så jævlig på Grønland i dag. Heldigvis tok haka seg av mesteparten av fallet Lenge til jeg skal dra på byen igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er greit å finne på Youtube også, altså. Du får se gjennom det du gidder. Allright, da. Skal bare høre ferdig no' greier så skal jeg sjekke ut de jeg finner der. Takk takk! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hanna: SHIT. Forventer forevigelse i paint! Driver på Oda men er vanskelig å tegne min superkraft :/ Men din er lett Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Åh, hva var den da? Har alltid lurt på hva slags superkrefter jeg hadde hatt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er greit å finne på Youtube også, altså. Du får se gjennom det du gidder. Allright, da. Skal bare høre ferdig no' greier så skal jeg sjekke ut de jeg finner der. Takk takk! Her er litt, i hvertfall. :-) Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Nja, njo, nja. Da har jeg gått kjapt igjennom greiene du anbefalte, Lemon, og det meste var jo både pent, fint og pyntelig. Men kravstor som jeg er så var det ikke helt hva jeg var på utkikk etter. Nick Drake er kos da, men han har jeg jo et godt kjennskap til fra før. Men takk for anbefalingene uansett. Endret 14. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg regna nesten med det, det er nok litt vel snilt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Neida, høres på masse snill, fin og flott musikk, jeg. I det jeg spurte etter anbefalinger var det faktisk denne låta som ble spilt på repeat: http://www.youtube.com/watch?v=Ihi_kJJj_8A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Woo! I dag er det sol igjen! Da skal jeg og de 50 kronene jeg har i kronestykker og 50-øringer gå på butikken og kjøpe oss en ispinne, en brusboks og hvis vi har råd til det, en banan. Blir awesome! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hurra, vanlig arbeidsdag igjen. Skal bli fint å brenne bursdagspenger på turutstyr når man er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja faen, jeg må jo skrive ferdig søknad. -_- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fikk B på hovedoppgaven min. Winning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg