Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg?
Har du 116 C er det nok ikke akkurat store pupper, nei :ph34r:

 

Ei venninne av meg har 70D, og hun har mye mindre pupper enn meg som har 75C. rart det der egentlig :blush:

 

Har ei venninne som bruker 90DD som ofte snakker om "vi som har så store pupper" og referer til meg .

 

En gang jeg satt på ett utested i utringet kjole kom det en fyr bort til meg og snakket til han jeg sto sammen med og sa: "dæven for noen fine pupper dama di har " Menn kan være så uhøflige!

Lenke til kommentar
Stas. Lånte et kamera av fattern i går, og det første jeg gjør er selvfølgelig å miste det når jeg gikk ut av bilen, så linsedekselet ikke flytter seg. :thumbdown:
har du teip?

 

Ja. Men det er et sånt point and shoot kamera med linsedeksel som er motorisert og ligger på skinner bak selve fronten av kameraet.. Og det klarer ikke å flytte seg etter at det gikk i bakken.. Just my luck. I tillegg til det så fikk jeg regning på årsavgifta i går og, 2660,- :thumbdown:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Ei venninne av meg har 70D, og hun har mye mindre pupper enn meg som har 75C. rart det der egentlig :blush:

 

Har ei venninne som bruker 90DD som ofte snakker om "vi som har så store pupper" og referer til meg .

 

En gang jeg satt på ett utested i utringet kjole kom det en fyr bort til meg og snakket til han jeg sto sammen med og sa: "dæven for noen fine pupper dama di har " Menn kan være så uhøflige!

Jøss da. DD høres ut som en ålreit størrelse. *sjekke priser på implantater*

Attenårsdagsgave til meg selv, kanskje? x)

(Nei, det skjer neppe.)

Lenke til kommentar
Jeg går for min egen komponerte: Jeg har ikke så stor pikk, men jeg er en jævel på å kose!

 

Tenkte å være grei å la være å kommentere den, men klarte ikke.

 

Den var dårlig ... :ph34r:

 

enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det??

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...