Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Glee har jeg aldri sett, men jeg liker musikaler generelt. Du kan forvente at jeg danser etter et par fargefulle drinker (som jeg forventer at du har på bryllupet ditt). Heyyy How you doin'? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har det noen gang blitt testet ut å skape avkom av et menneske og en sjimpanse? Jeg er usikker på om det offisielt har blitt forsøkt, men jeg er helt sikker på at det er noen som har prøvd det. Det finnes også en del rykter og historier om at det har vært suksess og at man har klart å skape hybrider. Det er ikke så veldig utrolig, da mennesker og sjimpanser er nærmere enn mange andre dyr man har krysset, som tiger og løve, eller hest og zebra. Det er imidlertid litt problematisk siden mennesker og sjimpanser ikke har like mange kromosomer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ah, sorry, da blir du ikke invitert. Er ikke så kult å ha gjester som er redd meg og deler av venneflokken min. Kan ta på meg sånne fake-sleeve tattoo samt teatersminke for å passe inn hvis ønskelig. Jeg er ekstremt god til å tilpasse meg skjønner du. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er usikker på om det offisielt har blitt forsøkt, men jeg er helt sikker på at det er noen som har prøvd det. Det finnes også en del rykter og historier om at det har vært suksess og at man har klart å skape hybrider. Det er ikke så veldig utrolig, da mennesker og sjimpanser er nærmere enn mange andre dyr man har krysset, som tiger og løve, eller hest og zebra. Det er imidlertid litt problematisk siden mennesker og sjimpanser ikke har like mange kromosomer. Tøft. Det burde prøves ut. Jeg utnevner Hansern til offisiel prøvekanin. Jeg mener han er godt forberedt og tar oppdraget med et smil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 How you doin'? Jeg tok den på Lyc. Funka som bare det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lyc er søt da. FIkk du leke med de lyse lokkene hans eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er usikker på om det offisielt har blitt forsøkt, men jeg er helt sikker på at det er noen som har prøvd det. Det finnes også en del rykter og historier om at det har vært suksess og at man har klart å skape hybrider. Det er ikke så veldig utrolig, da mennesker og sjimpanser er nærmere enn mange andre dyr man har krysset, som tiger og løve, eller hest og zebra. Det er imidlertid litt problematisk siden mennesker og sjimpanser ikke har like mange kromosomer. Tøft. Det burde prøves ut. Jeg utnevner Hansern til offisiel prøvekanin. Jeg mener han er godt forberedt og tar oppdraget med et smil. Ehm, som jeg sa, det har allerde blitt prøvd ut, men det er usikkert om det har vært suksess av det. Hvis det har vært suksess, har forskerne bak eksperimentet vært redd for å publisere resultatene av etiske grunner. Men for all del, jeg er lett for å forsøke. Det skader ingen, og et simplere argument for evolusjon som selv kreasjonister vil slite med å fornekte, kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ehm, som jeg sa, det har allerde blitt prøvd ut, men det er usikkert om det har vært suksess av det. Hvis det har vært suksess, har forskerne bak eksperimentet vært redd for å publisere resultatene av etiske grunner. Men for all del, jeg er lett for å forsøke. Det skader ingen, og et simplere argument for evolusjon som selv kreasjonister vil slite med å fornekte, kan jeg ikke tenke meg. Agreed. Hvordan tror du et evt. Menneske-ape barn ville sett ut? Og ville det fungert som et vanlig menneske med masse hår, eller oppført seg som en slags Tarzan? Hmmm.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg tror en hybrid vil se mer ut som en høy sjimpanse enn et menneske. Man skal ikke forandre mye på utseendet før de fleste vil mene at det ikke er et menneske lenger. Vi er så flink å gjenkjenne små detaljer og forskjeller i vår egen art, at en 50/50 fordeling vil nok av de fleste tolkes som "masse sjimpanse med litegran menneske på toppen". Interessant lesestoff: http://en.wikipedia.org/wiki/Humanzee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har det noen gang blitt testet ut å skape avkom av et menneske og en sjimpanse? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hmm ... Iskrem, eller nudler. Det er spørsmålet. Ingen av de metter i det hele tatt, iskrem smaker bedre, men jeg kan ha karri på nudler. Hardt liv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan ha karri på iskrem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=evA-R9OS-Vo Tidenes! Blir jo ikke lei uansett hvor mange ganger jeg ser'n. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan ha karri på iskrem. Shady opplegg. Smaker høgg på jordbæris. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan ha karri på iskrem. Shady opplegg. Smaker høgg på jordbæris. Skaff deg noe skikkelig mat. Et stykke brød er et godt alternativ. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har butikker åpent i dag? Trenger litt mat i kåken til både meg og bikkja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 da var man hjemme fra annecy etter å ha sitti på buss i 24 timer zzzz natta! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan ha karri på iskrem. Shady opplegg. Smaker høgg på jordbæris. Skaff deg noe skikkelig mat. Et stykke brød er et godt alternativ. Har skikkelig mat. Grovbrød, baconostepølser, kyllingkjøttdeig, lapskaus, løvbiff, pasta etc. Men det er care å lage uten å vekke sambo, is og nudler er enklere. Har butikker åpent i dag? Trenger litt mat i kåken til både meg og bikkja. Vanligvis ikke. Det er jo tross alt mandag. Men de fleste har vel stengt pga. pinse så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg