Hashtægg Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det var " " -en som gjorde det. Folk som ikke bruker smilyer når de "snakker" på nett framstår som sure. Derfor jeg bruker masse smileys lxxzm :D Men, jeg sitter faktisk og hører på den nå. Bra mattemusikk lxzzm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil ha hendene til Amanda Lepore. H*n og J*Star er litt.. Skumle. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Amanda: J*Star: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 40000000 milliarder bomringer i Norge, skulle tro det hadde holdt, eller halvvert den jævla veiavgiften!! det er godt og vell ett par bomringer på meteren det.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, da var det Queens of the Stone Age med Killerquo idag og! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hvordan er det med tollvesenet? Hvis man bestiller ting fra utlandet så tar tollen prisen plus 25% stemmer det? Endret 26. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 for noen sinnsyke silliser på bilde nr 2 eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 for noen sinnsyke silliser på bilde nr 2 eplefe Du mener hyllene hennes? Ja, det var vel den størrelsen han ville ha da han skiftet kjønn. Litt store for min smak. xD Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 det er godt og vell ett par bomringer på meteren det.. Er jo omtrent sånn det er Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hyllene jeg tenkte på ja :!: Litt for store for min smak også. Jeg har C-cup selv men kunne tenkt meg litt større. Men ikke så veldig mye større. Får ikke lov for typen da så.. Hvis h*n der hopper kommer hele stasen til å falle ut av toppen! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hyllene jeg tenkte på ja :!: Litt for store for min smak også. Jeg har C-cup selv men kunne tenkt meg litt større. Men ikke så veldig mye større. Får ikke lov for typen da så.. Hvis h*n der hopper kommer hele stasen til å falle ut av toppen! C-cup er da ingenting å klage på, er relativt nærme "perfekt" i mine øyne. Må gå etter "god håndfull" prinsippet! ;P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hyllene jeg tenkte på ja :!: Litt for store for min smak også. Jeg har C-cup selv men kunne tenkt meg litt større. Men ikke så veldig mye større. Får ikke lov for typen da så.. Hvis h*n der hopper kommer hele stasen til å falle ut av toppen! Like greit at hun holder seg til catwalken, mao.Jeg har c/d og jeg vil og ha større. Jenter blir bare ikke fornøyde. Jeg har heldigvis ingen type som kan stoppe meg, men jeg vil amme barnet/barna mine om jeg en gang skulle få noen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 C-cup er da ingenting å klage på, er relativt nærme "perfekt" i mine øyne. Må gå etter "god håndfull" prinsippet! ;P Hva om man treffer en fyr som har DIGRE hender da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil ha en ekstremt god blåsejobb.. Ingenting som slår en god blåsejobb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 En ting jeg ikke skjønner, da jenter har tatoveringer til langt nedover låra. Det kan jo selvfølgelig se bra ut, men alikevel. Tenk når de blir gamle, da. Så ei i Bilbao, og det så heeeeeeelt jævelig ut. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva om man treffer en fyr som har DIGRE hender da det har jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hva om man treffer en fyr som har DIGRE hender da det har jeg Jeg har ikke så stor pikk, men jeg er en jævel på å kose. ^^ @L_C: Ja, de bruker store hansker Endret 26. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva om man treffer en fyr som har DIGRE hender da det har jeg du vet hva de sier om gutter med store hender?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg? YEPP. En 95C betyr store pupper og enormt brei rundt rævva En 70C betyr smal rumpe, smal midje og middels store pupper Store hender = store hansker ja - :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg?Har du 116 C er det nok ikke akkurat store pupper, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg