Zabaniya Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 God ettermiddag, godt folk! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 sjokolade- og whiskytrøfler. Ja, ville jo være for ille om det ikke fantes kosetrøfler på fotballtreffet Det skulle tatt seg ut... Skal handle inn til uka sånn at jeg kan lage en batch hver dag så jeg er sikker på å ha nok. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg leker privatdektektiv når jeg kjeder meg. Jeg vet det meste om de fleste. Det hørtes litt creepy ut, egentlig. Du kommer aldri til å bli så creepy som den forrige stalkeren min, så jeg synes bare det er koselig å være detektiv-verdig. Haha, har du hatt en stalker? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Oh yes. IRL. Det var kjempespennende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har også en stalker. Kun på forumet riktignok, men det er kjempekoselig <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Sikker på det? Endret 12. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Liker at å være på Minttu fylle gjør så jeg føler at jeg er på en båt dagen etter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Forresten! Hva skal jeg ta med på forumtreff? Tequila, Minttu eller Fernet? Heller mot Fernet, men Minttu er god også. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Forresten! Hva skal jeg ta med på forumtreff? Tequila, Minttu eller Fernet? Heller mot Fernet, men Minttu er god også. MINTTU! Jeg stemmer for at alle har med det eller... tequila er ganske godt det å. hm. Nei for min del blir det Minttu for alle pengene ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Forresten! Hva skal jeg ta med på forumtreff? Tequila, Minttu eller Fernet? Heller mot Fernet, men Minttu er god også. Fernet. Minttu er jævlig farlig. Jeg har blitt usjarmerende shitfaced begge gangene jeg har prøvd meg på det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har også en stalker. Kun på forumet riktignok, men det er kjempekoselig <3 Guilty as charged. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hver gang jeg prøver meg på noe som har høyere alkoholinnhold enn 4% så blir jeg shitfaced, men vi prøver oss på Fernet ja. Jeg har også en stalker. Kun på forumet riktignok, men det er kjempekoselig <3 Guilty as charged. Kosegutten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Sliter med det samme. Bør jeg rydde rommet mitt eller sitte på forum og satse på at besøket mitt har for hovne og tårevåte øyne til å kunne se alt rotet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg velger drikke ut i fra hva jeg skal. Synes forsåvidt at man aldri skal drikke ren sprit, er mye kulere med longdrinks. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det blir som regel for mye sukker/dilldall med drinker for min del. Unntaket er selvsagt mojitos. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Pfft, da lager du cocktails i stedet for longdrinks. Altså, poenget er at ren sprit som noe annet enn shots (og SPESIELT rett fra flasken) er horribelt å se på at noen drikker. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg går ut ifra at du med sprit mener annet enn brennevin som cognac, whisky and the likes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg drikker Smirnoff ICE rett fra flaska. Hard ass. Nei, den beste spriten å ta ren er Jäger, om man ikke blander den ut med te eller red bull selvsagt. Lenke til kommentar
valeur Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hederlig unntak for vodka av kjøkkenglass. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kan vi slutte å snakke om ren sprit? Jeg blir uvel... Litt for mye blanding i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg