Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det pinligste med hele kvelden var riktignok når jeg snakket engelsk til en svart kar som satt i kassen der. Min fulle personlighet gikk utifra at han ikke kunne norsk da han var svart. Smått pinlig når vennen han spurte han på norsk hvorfor disse menneskene snakket med han på engelsk, siden han var norsk Beste er at han var dørvakt. Straight from the jungle. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=VYi56l0r0co Magisk! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Smått pinlig når vennen han spurte han på norsk hvorfor disse menneskene snakket med han på engelsk, siden han var norsk Hvis det er noen trøst snakker jeg engelsk med alle når jeg blir full. Fant verdens fineste gitarriff idag Slikt man lager elskov til. Mmmm. Folk er fremdeles våken, ja. Hvor mange her som har promille, mon tro? I. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hvis det er noen trøst snakker jeg engelsk med alle når jeg blir full. Verste er når fransk, tysk og spansk kicker inn. Gjerne samtidig. edit: Jeg har visst vage minner av å snakke som en norlending òg. Endret 12. juni 2011 av bazukh 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tysken min kicker inn ganske tidlig på promilleskalaen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hvis det er noen trøst snakker jeg engelsk med alle når jeg blir full. Her går det i tre ting; høylytt bergenser (eller stril, noe AM sikkert vil påpeke) Skrur om på dialekten og snakker stordamål (veldig nynorsk-ish). Kan til tider høres ut som en homofil brite, men også slenge ut noen tyske kameler. edit: Vi må møtes Hansern, og utveksle samtaler på ett høyt intellektuelt nivå, på tysk. Endret 12. juni 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 U BASTARD!!!! Damnit, tror jeg må oppom statoil og sjekke om de tilfeldigvis har etter middag. (som forøvrig er forsinket mer enn en halv time) Lykke til, jobber selv på Statoil og tonic er noe av det siste du kan forvente å finne! Nærmeste blir evt. Sprite. Fikk schweppes russhian av mora til en kamerat, og det funket absolutt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvis det er noen trøst snakker jeg engelsk med alle når jeg blir full. Verste er når fransk, tysk og spansk kicker inn. Gjerne samtidig. edit: Jeg har visst vage minner av å snakke som en norlending òg. Velkommen i klubben... Hvis noen snakker dialekt slår jeg gjerne om til 50/50 nordlending/volding selv. Tysken min kicker inn ganske tidlig på promilleskalaen. Haben sie angst? Haben sie die Polizei anrufen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Velkommen i klubben... Hvis noen snakker dialekt slår jeg gjerne om til 50/50 nordlending/volding selv. Det er ikke lett å la være! Innimellom tar det all viljestyrken jeg har å ikke slå om når det er flere finnmarkinger på kontoret. Noe som skjer flere ganger i uka. Innmellom feiler jeg, også blir det ikke heeelt noen form for dialekt egentlig, men en sær blanding. Eikværsk med finnmarkst(?) tonefall eller finnmarking med eikværsk tonefall. Stygt uansett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lollll, samme her. Lyc: Hadde ikke trodd noen ville ta referansen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Derrick with style, yo. Halt! Kriminalpolizei! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 da hr j vært på by. møtte chris og tale og aleks. d vr gøy. Jeg lukt kabab Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 All denne tysken... Hört auf deutsch zu reden! da hr j vært på by. møtte chris og tale og aleks. d vr gøy. Jeg lukt kabab Kebab hadde gjort seg nå. Alkolås på pcen hadde gjort seg og. Vurderer å skaffe meg det, plager livet av alle kjente på facebook, maser høl i hodet på de. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 da hr j vært på by. møtte chris og tale og aleks. d vr gøy. Jeg lukt kabab Sånn kommer vi til å være neste helg sammen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 da hr j vært på by. møtte chris og tale og aleks. d vr gøy. Jeg lukt kabab Sånn kommer vi til å være neste helg sammen. JAH! møt Joachim åss. Ha skul møte non på møllers. mått kjøpe sprit på Luna frsy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lollll, samme her. Åh! Så godt å høre at jeg ikke er aleine. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 IDA! hvr er formen? All denne tysken... Hört auf deutsch zu reden! da hr j vært på by. møtte chris og tale og aleks. d vr gøy. Jeg lukt kabab Kebab hadde gjort seg nå. Alkolås på pcen hadde gjort seg og. Vurderer å skaffe meg det, plager livet av alle kjente på facebook, maser høl i hodet på de. je spiste klling bab. Mann der kalte venninda mi for feit så jg mått slå hm i tryne. Det var hardkår Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 JAH! møt Joachim åss. Ha skul møte non på møllers. mått kjøpe sprit på Luna frsy Møllers altzå. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg