Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Skal vise deg vinner runde, jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Skal vise deg vinner runde, jeg. Ooooo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lycan scorer på håret i forhold til Milanjo. Men Milanjo ser ut som Tore Sagen i trynet. Tough call. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg gir meg selv snurrebartpoeng. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor man automatisk har utelukket en threesome her. Jeg vedder på at gutta kan avtale litt posisjoner slik at det ikke behøver å bli noe berøring mellom dem. Jeg tror det skal gå fint. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Ang. Tore Sagen: Hadde en kunde som var innom og så ut som ham. Hold på å slenge beina forførende over disken og rundt livet hans. Endret 11. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Jeg tror du lyver. Eller så har du prøvd feil trekant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Meg og Vowels utelukket på forumtreff altså? Må regroupe og legge ny slagplan it seems. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ah ... Flere liter isvann og "Luftslottet som sprengtes". Dette blir en fantastisk natt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Meg og Vowels utelukket på forumtreff altså? Må regroupe og legge ny slagplan it seems. Jeg er uten tvil en del av den slagplanen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Meg og Vowels utelukket på forumtreff altså? Må regroupe og legge ny slagplan it seems. Ikke utelukket, men det kreves at dere både dukker opp og skaper liv. Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Meg og Vowels utelukket på forumtreff altså? Må regroupe og legge ny slagplan it seems. Jeg er uten tvil en del av den slagplanen. Jeg tar de to som har lengst hår, jeg. :----D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lemooon, lemooon, din sure sitron. Jeg skal på jobb i morgen tidlig. #angrer Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tar de to som har lengst hår, jeg. :----D Jeg syns du burde spesifisere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd trekant og det er nok ikke noe for meg. Meg og Vowels utelukket på forumtreff altså? Må regroupe og legge ny slagplan it seems. Jeg er uten tvil en del av den slagplanen. Jeg tar de to som har lengst hår, jeg. :----D 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lemooon, lemooon, din sure sitron. Jeg skal på jobb i morgen tidlig. #angrer Hei Jonas! Har du hatt en fin bursdag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lemooon, lemooon, din sure sitron. Jeg skal på jobb i morgen tidlig. #angrer Hei Jonas! Har du hatt en fin bursdag? Jeg har hatt en fantastisk bursdag med både mat på resturant, kake, bowling, presanger og sex Hvordan har dagen deres vært? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Din dag har vært ganske motsatt av min dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har hatt en fantastisk bursdag med både mat på resturant, kake, bowling, presanger og sex Hvordan har dagen deres vært? Så bra! Jeg har hatt det flott, har vært på sjømatlag hos en kamerat. Nå har jeg MSg og Milanjo på besøk og whiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg