Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kan faktisk ikke komme på én ting jeg liker ved Grease. Fuck you hater. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 TO FØRSTE UKENE I OKTOBER, gleder meg. JEG OGSÅ! vet hvilken kake jeg skal bake til dere alt nå btw har jeg tydeligvis verdens dårligste venninder. I går ble vi enige om at de skulle komme hit mellom 19 - 20. Nå er den 20:30 og jeg har enda ikke hørt noe fra noen eller sett noen -.- DÅRLIG! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kan faktisk ikke komme på én ting jeg liker ved Grease. Fuck you hater. Jeg er for snurrebart for grease. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 U BASTARD!!!! Damnit, tror jeg må oppom statoil og sjekke om de tilfeldigvis har etter middag. (som forøvrig er forsinket mer enn en halv time) Lykke til, jobber selv på Statoil og tonic er noe av det siste du kan forvente å finne! Nærmeste blir evt. Sprite. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg ELSKER Grease. Leide den en gang i uka på VideoForum da jeg var ti. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Grease er jo herlig. Spesielt slutten med Olivia i svarte skinnbukser. Går en tur ut nå. Visst ikke får jeg kreft, aids, tuberkolose og mest sannsynlig hårtap i tidlig alder + stive ledd. Iallefall ifølge Dagbladet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Grease er awesome. Men ikke like awesome som meg, selvfølgelig. Endret 11. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller om Ottar-dama i meg ikke liker at jenta må endre seg for å få guttens aksept. Mye mulig det har noe med min fascinasjon for den feminine femtitallsmoten og manglende evne til å pulle off den tøffere skinnstilen. Tur på en lørdagskveld? Ikke for å promotere drikkepress, men kræsj en fest. Mye morsommere, og mye mindre slitsomt. Du er hjertelig velkommen til Øvre Eikervei 104 E i Drammen. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Tur på en lørdagskveld? Ikke for å promotere drikkepress, men kræsj en fest. Mye morsommere, og mye mindre slitsomt. Du er hjertelig velkommen til Øvre Eikervei 104 E i Drammen. Vanskelig å komme seg til Drammen når man bor i Finnmark. Dessuten er jeg fotballspiller, og vi har ikke lov til å feste. Bedre å være loner i villmarka da. Men faen så vanskelig å komme seg ut av døra. Endret 11. juni 2011 av Montseur Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Drikker vin som er halvparten så gammel som meg. Vi prates, forum. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Drikker vin som er halvparten så gammel som meg. Vi prates, forum. Jeg liker å drikke brun rom som er eldre enn jentene jeg liker å ta med meg hjem fra byen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Gud bedre så varmt det er. Først har det vært 30 grader og kanskje vel så det ute i hele dag. Så forsvant sola bak huset og det begynte å blåse kraftig opp. Kraftig nok til at jeg hadde problemer med å holde igjen sidene i den utslitte pocketen jeg leser. Så går jeg inn i et håp om at det er kaldere der, men selvfølgelig er det enda varmere. *sukke oppgitt* Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har sett Grease sikkert 30 ganger. Det har en logisk forklaring, og det er ikke at jeg liker gutter. Date med jenter som liker den? Ja, jeg smeller opp Grease hver gang jeg har med jenter hjem Fungerer hver gang. Neida. Hver sommer drar vi til et hus i Spania, og der finnes det bare en film, Grease. Den spilles vel tre ganger om dagen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Drikker vin som er halvparten så gammel som meg. Vi prates, forum. Jeg liker å drikke brun rom som er eldre enn jentene jeg liker å ta med meg hjem fra byen. Liker stilen din, badboy. Jeg lever jo i sølibat og drar hjem med homsehviskeren min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har også sett Grease skremmende mange ganger. Hovedsaklig fordi jeg synes det er en knall film. Også sett noen musikaler, men de var ikke like bra. Særlig ikke den på norsk. Ei heller den hvor søss var med i. På samme måte har jeg vel sett Titanic 60-70 ganger. En gang 3 ganger på en natt med en kompis og moren hans. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har sett Titanic 1 1/2 gang, jeg. Blir så sliten av all grininga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har samme problem med Schindlers liste og Gudfaren-trilogien. Vel, ikke helt. Jeg har sett de relativt få ganger. Hovedsaklig fordi jeg synes de er overhypa og ikke så bra som folk skal ha de til. Greit, førstnevnte tar jo opp en viktig sak etc, men det var ikke ukjent for meg. Det er jo bare å plukke opp en bok, hvorfor påtvinge filmen på skoleelever? Sistnevnte er bare KJEDELIG! :| Alle de tre jævla filmene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det går da ikke an å grine av komedien Schindlers liste. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det går da ikke an å grine av komedien Schindlers liste. Kjeften, din robot. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det går da ikke an å grine av komedien Schindlers liste. Tipper det er en del av den Jødiske verdenskonspirasjonen som det snakkes så mye om i Politikk-delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg