Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva skal du leve på? Sånn.. teh money? sparer opp endel penger først i såfall... så noen tur nå, er ingen mulighet Asfalten er nok mye hardere enn sykkelsetet. har ikke sykkel heller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ferdig med anmeldelsene! Så skal jeg bare skrive søknad og legge ved CV. Så er søknaden sendt til avisen. Håper vi. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei alle! Jeg lurer på hva en gutt som blir 26 år om en mnd ønsker seg til bursdagen nå for tiden? Han sier han vil ha snill kjerring, men det er uaktuellt.. så.. andre tips? :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Mmmm. Snus, kaffi, vitaminpiller og tran. Herlig morgen. Og Pearl Jam, selvfølgelig. Endret 26. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jazz, med Oscar Peterson. Avslappende Litt surfing på nett. Fin morgen. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mmmm. Snus, kaffi, vitaminpiller og tran. Herlig morgen. Og Pearl Jam, selvfølgelig. Får bare håpe du har vett til å høre på Ten albumet og ikke det mindre bra av deres nyere album. Pearl Jam's Ten er uten tvil et av de beste albumene jeg har hørt på, sinnsykt digg gruppe! Grunge ftw! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Får bare håpe du har vett til å høre på Ten albumet og ikke det mindre bra av deres nyere album. Pearl Jam's Ten er uten tvil et av de beste albumene jeg har hørt på, sinnsykt digg gruppe! Grunge ftw!Jepp. Det var Ten jeg hørte på. Men jeg skal love deg. Vs er ikke så dårlig det heller. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Får bare håpe du har vett til å høre på Ten albumet og ikke det mindre bra av deres nyere album. Pearl Jam's Ten er uten tvil et av de beste albumene jeg har hørt på, sinnsykt digg gruppe! Grunge ftw!Jepp. Det var Ten jeg hørte på. Men jeg skal love deg. Vs er ikke så dårlig det heller. Sant, men Ten er best! ;P Syntes derimot deres nyeste album er litt kjedelig. De var best når de var på sitt beste på 90-tallet. Herlig vokal på Eddie Vedder. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette er en god oppskrift på havregrøt. Mye bedre enn med melk og vann. Min version er bare melk litt seterømme masse rosiner. Smaker mye mer og vesentlig bedre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sant, men Ten er best! ;P Syntes derimot deres nyeste album er litt kjedelig. De var best når de var på sitt beste på 90-tallet. Herlig vokal på Eddie Vedder. Ten er best, helt klart. "Once, I could control myself." Nå er det Paul Oakenfold "Swordfish Soundtrack". SATAN så bra det albumet er. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 P: du er stille i dag jo... noe galt? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hei alle! Jeg lurer på hva en gutt som blir 26 år om en mnd ønsker seg til bursdagen nå for tiden? Han sier han vil ha snill kjerring, men det er uaktuellt.. så.. andre tips? :!: Dildo's for everyone! Espen: Neida, jeg har bare jobbet litt Endret 26. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Espen: Neida, jeg har bare jobbet litt det er ingen grunn til og la meg være alene med alle hedningene Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 det er ingen grunn til og la meg være alene med alle hedningene Neida, er her for deg jeg Damn, jeg er trøtt idag, må hente meg en kopp kaffe, betalte veiavgiften igår også... Den er drøy.. Men, men jeg kan jo kjøre bil i et år til ihvertfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Neida, er her for deg jeg Damn, jeg er trøtt idag, må hente meg en kopp kaffe, betalte veiavgiften igår også... Den er drøy.. Men, men jeg kan jo kjøre bil i et år til ihvertfall veiavgift er oppskrytt... bare og kjøre fort det, så tar de deg ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hylo: Jeg tar det du skrev i "hva vet du om brukeren over deg" som et kompliment. Bare så det er klart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hylo: Jeg tar det du skrev i "hva vet du om brukeren over deg" som et kompliment. Bare så det er klart. For all del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hylo: Jeg tar det du skrev i "hva vet du om brukeren over deg" som et kompliment. Bare så det er klart. For all del. Det var " " -en som gjorde det. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) veiavgift er oppskrytt... bare og kjøre fort det, så tar de deg ikke Vanskeligere å kjøre fra politiet i bil enn med crosser feks, kjøre fort gjør jeg uansett ( ), men vis jeg skal leike med så kjører jeg crosser, da gidder ikke politiet å følge etter deg som regel. Men ja, veiavgift er oppskrytt, vi har jo 40000000 milliarder bomringer i Norge, skulle tro det hadde holdt, eller halvvert den jævla veiavgiften!! Endret 26. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det var " " -en som gjorde det.Hæhæ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg