Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare håpe du har vett til å høre på Ten albumet og ikke det mindre bra av deres nyere album. Pearl Jam's Ten er uten tvil et av de beste albumene jeg har hørt på, sinnsykt digg gruppe! Grunge ftw!
Jepp. Det var Ten jeg hørte på.

Men jeg skal love deg. Vs er ikke så dårlig det heller. :)

Lenke til kommentar
Får bare håpe du har vett til å høre på Ten albumet og ikke det mindre bra av deres nyere album. Pearl Jam's Ten er uten tvil et av de beste albumene jeg har hørt på, sinnsykt digg gruppe! Grunge ftw!
Jepp. Det var Ten jeg hørte på.

Men jeg skal love deg. Vs er ikke så dårlig det heller. :)

Sant, men Ten er best! ;P Syntes derimot deres nyeste album er litt kjedelig. De var best når de var på sitt beste på 90-tallet. Herlig vokal på Eddie Vedder.

Lenke til kommentar
Sant, men Ten er best! ;P Syntes derimot deres nyeste album er litt kjedelig. De var best når de var på sitt beste på 90-tallet. Herlig vokal på Eddie Vedder.

Ten er best, helt klart.

"Once, I could control myself." :wee:

Nå er det Paul Oakenfold "Swordfish Soundtrack". SATAN så bra det albumet er.

Lenke til kommentar
veiavgift er oppskrytt... bare og kjøre fort det, så tar de deg ikke ;)

Vanskeligere å kjøre fra politiet i bil enn med crosser feks, kjøre fort gjør jeg uansett ( :p ), men vis jeg skal leike med så kjører jeg crosser, da gidder ikke politiet å følge etter deg som regel.

Men ja, veiavgift er oppskrytt, vi har jo 40000000 milliarder bomringer i Norge, skulle tro det hadde holdt, eller halvvert den jævla veiavgiften!!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...