Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orket ikke køen på butikken og polet er stengt, nå sitter jeg her uten så mye som en øl. Ble invitert på fest, men å sitte edru i et hjørne gidder jeg ikke. Blir kebab og film i stedet. Christopher Nolan-kveld. Memento og The Prestige. Oh yes.

Samme her, trodde ølsalget stengte 4, men det gjorde den vist ikke her jeg bor. Får se om jeg får kommet meg ut likevel, orker ikke sitte inne i denne varmen.

Gode filmer, forresten.

Lenke til kommentar

Alltid noen demonstrasjoner på Karl Johan. Gått forbi Karl Johan / Stortinget minimum to ganger hver dag siden tidenes morgen og det er veldig sjeldent at det ikke er noen form for demo der.

Siste jeg så denne uken var vel folk fra Eritrea og Palestinere.

Har også sett veggiser, anonymous, en haug gravide kvinner og lignende.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Grease sikkert 30 ganger. Det har en logisk forklaring, og det er ikke at jeg liker gutter.

Date med jenter som liker den?

Jeg liker at min pappa's venner hinter til at de synes han skal kjøpe leilighet til meg i Bergen i stede for at jeg skal lete etter sted å leie :D

omg,naboer?

Lenke til kommentar

Jeg liker at min pappa's venner hinter til at de synes han skal kjøpe leilighet til meg i Bergen i stede for at jeg skal lete etter sted å leie :D

omg,naboer?

Er usikker på om pappa har lyst til å gi meg en leilighet til 2 190 000,- gitt :p

Blir spennende å se hva det ender meg til slutt. Bergen blir det uansett! Vi har jo en date! Når du kommer hjem i oktober (var det da?) om at jeg skal bake kake til deg og din mor ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...