Sidious Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne varmen får meg til å svette som en hore i kirka. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne varmen får meg til å svette som en hore i kirka. bor ikke du i ytre enebakk? 13 grader her å psser ypperlig Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Orket ikke køen på butikken og polet er stengt, nå sitter jeg her uten så mye som en øl. Ble invitert på fest, men å sitte edru i et hjørne gidder jeg ikke. Blir kebab og film i stedet. Christopher Nolan-kveld. Memento og The Prestige. Oh yes. Samme her, trodde ølsalget stengte 4, men det gjorde den vist ikke her jeg bor. Får se om jeg får kommet meg ut likevel, orker ikke sitte inne i denne varmen. Gode filmer, forresten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne varmen får meg til å svette som en hore i kirka. bor ikke du i ytre enebakk? 13 grader her å psser ypperlig Haha, nei. Befinner meg for øyeblikket i Helsingfors, hvor det er 30c. :| Det tar på! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Skjer med at Karl Johan har sitt eget innvandringstog, a? Jeg og Jo Nesbø ble jo lettere skremt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 TOOOONIC!!!! Where U at??? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Alltid noen demonstrasjoner på Karl Johan. Gått forbi Karl Johan / Stortinget minimum to ganger hver dag siden tidenes morgen og det er veldig sjeldent at det ikke er noen form for demo der. Siste jeg så denne uken var vel folk fra Eritrea og Palestinere. Har også sett veggiser, anonymous, en haug gravide kvinner og lignende. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 And now for something completely different: Spotifylista di manglar noko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 TOOOONIC!!!! Where U at??? U jelly? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 And now for something completely different: Spotifylista di manglar noko Eeeek, en fan Jeg vet du elsker den, og hører på den hver dag. Sangen lagt til! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) TOOOONIC!!!! Where U at??? U jelly? U BASTARD!!!! Damnit, tror jeg må oppom statoil og sjekke om de tilfeldigvis har etter middag. (som forøvrig er forsinket mer enn en halv time) Endret 11. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Grease-sangene er faktisk farlig bra. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har sett Grease sikkert 30 ganger. Det har en logisk forklaring, og det er ikke at jeg liker gutter. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg liker at min pappa's venner hinter til at de synes han skal kjøpe leilighet til meg i Bergen i stede for at jeg skal lete etter sted å leie Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har sett Grease sikkert 30 ganger. Det har en logisk forklaring, og det er ikke at jeg liker gutter. Date med jenter som liker den? Jeg liker at min pappa's venner hinter til at de synes han skal kjøpe leilighet til meg i Bergen i stede for at jeg skal lete etter sted å leie omg,naboer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har sett Grease sikkert 30 ganger. Det har en logisk forklaring, og det er ikke at jeg liker gutter. Please... enlighten me? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne varmen får meg til å svette som en hore i kirka. bor ikke du i ytre enebakk? 13 grader her å psser ypperlig I Y3 er det regn og 13 grader. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kan faktisk ikke komme på én ting jeg liker ved Grease. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg liker at min pappa's venner hinter til at de synes han skal kjøpe leilighet til meg i Bergen i stede for at jeg skal lete etter sted å leie omg,naboer? Er usikker på om pappa har lyst til å gi meg en leilighet til 2 190 000,- gitt Blir spennende å se hva det ender meg til slutt. Bergen blir det uansett! Vi har jo en date! Når du kommer hjem i oktober (var det da?) om at jeg skal bake kake til deg og din mor ^^ Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 TO FØRSTE UKENE I OKTOBER, gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg