Constanse Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sommerens første vannkrig i dag! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sommerens første vannkrig i dag! Jeg hadde vannkrig med gud idag. Han vant. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Konsert i parken ved siden av her Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ble en tung kveld igår gitt, og nå har jeg funnet ut på den harde måten at butikkene stenger tidligere på pinseaften... Kjenner at dette blir en kjedelig lesedag..(naturfageksamen) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvor skal man helle vannet når man skal trakte kaffe? Rett i filteret fungerte dårlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hvor skal man helle vannet når man skal trakte kaffe? Rett i filteret fungerte dårlig. He he. I vannbeholderen bak trakteren kanskje Endret 11. juni 2011 av Kim Spartacus 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ok, det er et stort hull der, men var usikker på om det var til vannet eller om det ville få hele greia til å eksplodere. Takker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er ikke alltid like lett når man bare har lagd kokekaffe og trakteren ikke er min. Kaffen ble forresten litt for sterk noe som gjør seg godt nå. Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) 1 strøken måleskje per strek vann i trakterbeholderen er en god regel . For filtermalt kaffe. Endret 11. juni 2011 av wajkoepkal Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Får man tonic på bensinstasjon? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 I wish. Norge må være det landet i verden med kjipest alkoholpolitikk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men... men... tonic er da ikke alkohol. Må jo være noen gærninger som drikker det alene også Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 I wish. Norge må være det landet i verden med kjipest alkoholpolitikk. Urk, finnes et par verre du! Brunei-Darussalam = Intet alkoholholdig er lov i landet, og du får strenge straffer om du tar med eller nyter. Det samme gjelder deres flyselskap Royal Brunei Airlines. Gidder ikke fly de hvis jeg ikke kan blir pære drita. Samme gjelder forøvrig Saudi-Arabia og Saudi-Arabian Airlines. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Saudi-Arabia Drikker de ikke gjæra kamelmelk der? Endret 11. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er vel i Mongolia? Men uansett, øl og brennevin er strengt forbudt. Vet ikke hva strafferammen er, noen som er keen på å prøve? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Orket ikke køen på butikken og polet er stengt, nå sitter jeg her uten så mye som en øl. Ble invitert på fest, men å sitte edru i et hjørne gidder jeg ikke. Blir kebab og film i stedet. Christopher Nolan-kveld. Memento og The Prestige. Oh yes. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Neida, mongolia er det gjæra hoppemelk! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er vel i Mongolia? Men uansett, øl og brennevin er strengt forbudt. Vet ikke hva strafferammen er, noen som er keen på å prøve? Spanderer du turen er jeg lett med. Orket ikke køen på butikken og polet er stengt, nå sitter jeg her uten så mye som en øl. Ble invitert på fest, men å sitte edru i et hjørne gidder jeg ikke. Blir kebab og film i stedet. Christopher Nolan-kveld. Memento og The Prestige. Oh yes. Geniale filmer. Enjoy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg