wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og jeg som håpet på finvær til lørdag i oslo, det var da meldt hmm. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor regner det alle steder unntatt Bergen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ikke regn her i Telemark. Lei av steikende sol. Blir bare helt slått ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kjipt at det blir null pilsing i dag. Typisk av bazukh å bli sjuk. TYPISK, DU LIKSOM! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Fint vær? Her høljer det ned så jeg ble våt inn til beinet når jeg var og handlet på butikken som er 200 meter unna. Var det mye kø? Jeg vet ikke om jeg orker å dra på butikken. Himmelens sluser har åpnet seg og jeg frykter at butikken er smekkfull av stressa barnefamilier med doble handlevogner. Jeg tror jeg klarer å leve på det som finns i kjøleskapet om jeg tar fantasien i bruk. Hvis ikke, så regner jeg med at pakistanerne som driver den italienske kebabsjappa i området holdet åpen til tross for pinse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Her regner det heller ikke, faktisk. Men wtf, både utorrent.com og bittorrent.com er nede? Passer dårlig akkurat nå! Endret 11. juni 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 30 grader og lettskyet er virkelig ikke vær for en smurf som trives best i 15 grader inne og ute året rundt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvor i verden er du Datasjur? 30 grader hørtes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 La oss bytte JA TAKK Men wtf, både utorrent.com og bittorrent.com er nede? Passer dårlig akkurat nå! Hvorfor? Hvis du skal ha utorrent klienten kan du laste den ned fra http://ninite.com/.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor? Hvis du skal ha utorrent klienten kan du laste den ned fra http://ninite.com/.. Det løste seg nå. Brukte en annen klient, bare. Forøvrig en genial side, har nettopp fått ny PC, og har ikke fått installert alt jeg trengte enda. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det løste seg nå. Brukte en annen klient, bare. Forøvrig en genial side, har nettopp fått ny PC, og har ikke fått installert alt jeg trengte enda. Åjah, då så Sparer utrolig med tid med den siden, bare dumt de ikke har enda flere programmer da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 SKAL LIGGE UNDER DYNA NÅ OG DRIKKE KAKAO OG SE PÅ RICKY GERVAIS. Skrevet i caps, så ingen skal gå glipp av det. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg går aldri glipp av en post fra deg, uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vet, alt jeg skriver er jævlig funny og belærende på samme tid. Men snakkes ja. Senga kaller. Rawwwr. Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Skal ut å sykle et par mil i plaskende regn og 10 grader. Fin dag å trene på selv om det ikke er de beste forhold. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Gleder meg til å dra på byen i dette pene været:) Hvis man har for lite å bli frustrert over vil jeg ambefale folk å flytte inn i mitt boretslag. Hvis det regner, snør, er varmt eller blåser litt ute faller internett, radio og tvn ut... gjerne i et par dager -.- drittopplegg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg er alene hjemme i dag. Med andre ord - pølser og øl til frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg