Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Damn! Vel, jeg er i det minste ikke bakfull. Til tross for at jeg konsumerte veldig mange alkoholenheter i går, etter å ha kun spist én bolle hele dagen. Noe som nok en gang styrker teorien min om at øl ikke gjør deg noe særlig mer enn litt brisen, uansett hvor mye du drikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Øl gjør meg dritings etter 3 halvlitere, uansett. Jeg er billig i drift. Og drikker 2 ganger i året for å bli full. Hodet begynner å snurre etter et par halvlitere i sola på en uteplass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ah. Jeg har ikke drikki på flere uker. Sist jeg var på en snurr, var på 17. mai da det gikk med en flaske cava og diverse på tom mage. I går drakk jeg vel 10-12 halvlitere før en av de gamle lærerne mine begynte å kjøpe meg sprit da jeg var for fattig til å kjøpe mer enn noen centiliter White Russian. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er økonomisk å tåle lite. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) "Hei, du, jeg har noe litt komplisert jeg skulle hatt hjelp til, jeg... Skal jeg heller gå til kollegaen din?" SKAL JEG HELLER SLÅ DEG I ANSIKTET MED STIFTEMASKINEN MIN Goddamn. Endret 11. juni 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Rygge som i Rygge, Østfold? Jepp. Ligger ca. midt mellom togstasjonen og flyplassen. Jada, vet hvor det er Er fra Rygge Til informasjon så kjører Spar på Ekholt også ut mat Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 "Hei, du, jeg har noe litt komplisert jeg skulle hatt hjelp til, jeg... Skal jeg heller gå til kollegaen din?" SKAL JEG HELLER SLÅ DEG I ANSIKTET MED STIFTEMASKINEN MIN Goddamn. Sånn er det å være blondine. Farg håret svart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det passer ikke hudtonen min (likblek med svakt rosaskjær)... Men jeg får ordne meg en frisørtime til uka og farge det litt mer brunt, da. Og sminke på meg litt rynker og utstråle livstrøtthet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hehe, husker når lillesøster (som er platinablond) farget håret svart..hun så ut som et japansk spøkelse. Ansiktet ble helt kritthvitt pga kontrasten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Klart det passer. Svart passer alltid likbleike mennesker! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Ja, og siden jeg er ikke leker goth så ofte funker det dårlig. Sjur: Jeg blir allerede mobba av familien for å være bleik. Tror ikke det der gjør det noe bedre. Pluss at jeg ikke orker å måtte stresse med ettervekstbehandling annenhver uke. Endret 11. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kjipt at det blir null pilsing i dag. Typisk av bazukh å bli sjuk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Prøvde å overtale søster til å prøve noen sånne super-goth kjoler på Bodymap. Hun maste bare om at rumpa så for stor ut i kjolene. Blah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Goth er hot. Uansett om du passer til det eller ei. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Nei, faen heller, jeg stikker ut. Er for fint vær til å sitte inne. Vi ses. \o_ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Her i Oslo har syndefloden slått innover oss og Gud har valgt å ikke skåne menneskene atter en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Fint vær? Her høljer det ned så jeg ble våt inn til beinet når jeg var og handlet på butikken som er 200 meter unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg