Mchansern Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hansern never sleeps. Send meg en PM du f.eks. Sånn. Har sendt deg en sikkert alt for lang pm. Waow, omfattende. Kan jeg svare deg i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ettersom planen var å reise 6. juli som er ca. 4 uker til, så vil jeg tro det går bra å vente fra natt til lørdag, til lørdag morgen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Before this river Becomes an ocean Before you throw my heart back on the floor Oh baby I reconsider My foolish notion Well I need someone to hold me But I'll wait for something more! Ishockey om et kvarter! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Holy moly, hørte nettopp Bon Iver's album.. musikken hans er helt fantastisk Noen som vet hvor lenge rema 1000 er åpen imorgen (pinseaften)? BUMP. Jeg sendte friend request med følgende melding: "Yo nigga, imma hate the police too you know. I luvv yo facebook and wanna be frienz, know what imma talk about? KFC is dope yo, watermelonz too! You gurl wanna teach me how to make dem pussyflaps go mad wet, know what im talking aboot? Peace out - Fuck the police! " Får håpe hun godtar den da. Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tror de fleste butikker stenger rundt kl 4 imorgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Digg med varm dusj og bare slappe av i stolen etter å ha vært crew på Bryan Adams-konsert i fuckings styrtregn! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Selena Gomez innlagt på sykehus </3 Må høre A year without rain til hennes støtte! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror de fleste butikker stenger rundt kl 4 imorgen ettermiddag. Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Svømmer det delfiner og hvaler og sånt i Oslo's gater for øyeblikket? Hører det er flom der nede. Forresten, så er vinmonopolet stengt imorgen om du lurte, handerre. ^^ Endret 11. juni 2011 av Montseur Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Svømmer det delfiner og hvaler og sånt i Oslo's gater for øyeblikket? Hører det er flom der nede. Det er flom og mobilnettet er nede ja. Er som å bo i et hvilket som helst annet kommunistisk U-land. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror de fleste butikker stenger rundt kl 4 imorgen ettermiddag. Det stemmer. Husk at de fleste også er stengt på mandag. Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Anbefaler dokumentaren i signaturen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og jeg, på min side, anbefaler å ikke spise for mye gulrotkake Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Svømmer det delfiner og hvaler og sånt i Oslo's gater for øyeblikket? Hører det er flom der nede. Det er flom og mobilnettet er nede ja. Er som å bo i et hvilket som helst annet kommunistisk U-land. Hahahaha! Huff, av og til er jeg glad for å bo i en liten by langt oppe i skauen. Har ikke skjedd noe av allmen interesse her siden protestene mot utbyggingen av Altaelva i 78. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og jeg, på min side, anbefaler å ikke spise for mye gulrotkake Mmm gulrotkake. Her er det for mye peanøttkjeks. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Og jeg, på min side, anbefaler å ikke spise for mye gulrotkake How can you say that?? Gratulere med dagen forresten Endret 11. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og jeg, på min side, anbefaler å ikke spise for mye gulrotkake Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 For en fantastisk kveld dette har vært. Gratulerer med dagen, Jonas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg