Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvorfor finnes det ingen steder jeg kan ringe for å få chips og sjokolade levert på døren? Jeg hadde benyttet meg av den tjenesten. :(

Jokeren på Rygge leverer denne tjenesten. Mot et lite tillegg kan du ringe og si hva du vil ha, så vil en av utlendingene kjøre matvarene til døren. ;)

Rygge som i Rygge, Østfold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at vi stenger klokken fire!

Haha, jeg vet ikke hvor mange kunder som spurte når vi stengte i morgen, jeg sa klokken ti til alle. Så viser det seg at butikken stenger fire. Regner med jeg får en del sure blikk neste gang jeg møter kundene som kommer for sent fordi jeg fortalte at dem vi stengte ti :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at vi stenger klokken fire!

Haha, jeg vet ikke hvor mange kunder som spurte når vi stengte i morgen, jeg sa klokken ti til alle. Så viser det seg at butikken stenger fire. Regner med jeg får en del sure blikk neste gang jeg møter kundene som kommer for sent fordi jeg fortalte at dem vi stengte ti :!:

Tror ikke de hadde brydd seg så mye i min butikk. I dag kom det en dame innom og beklaget sterkt for sin tidligere oppførsel hvor hun hadde vært direkte ufyselig mot meg( Hennes ord). Pga alt stresset visstnok. Jeg bare sa det gikk helt fint, og at hun ikke måtte tenke på det.

Var ikke meg hun hadde slengt full i drit :D Tror ikke kunder ser så nøye på oss her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...