Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor finnes det ingen steder jeg kan ringe for å få chips og sjokolade levert på døren? Jeg hadde benyttet meg av den tjenesten. :(

Rema 1000 bl.a. prøvde seg med netthandel og levering på døra, men tror de slutta fordi det ikke lønte seg.
Lenke til kommentar

Du, du som kan litt om reising og sånn... Jeg og to venninner tenkte å reise til Syden for å drikke billige paraplydrinker. Hva er best av Lanzarote og Gran Canaria?

...urk. On a serious note: Har du noen tips til hva som bør oppleves i Istanbul?

Lenke til kommentar

Hvorfor finnes det ingen steder jeg kan ringe for å få chips og sjokolade levert på døren? Jeg hadde benyttet meg av den tjenesten. :(

Jokeren på Rygge leverer denne tjenesten. Mot et lite tillegg kan du ringe og si hva du vil ha, så vil en av utlendingene kjøre matvarene til døren. ;)

Lenke til kommentar

...urk. On a serious note: Har du noen tips til hva som bør oppleves i Istanbul?

Hagia Sofia :)

Jeg hadde nok vært mest på den muslimske (asiatiske) delen av Istanbul, da dette nok regnes som mer spennende i form av bazaarer, krydder, lukter osv. I tillegg regner jeg med at en del av agendaen er å bli smelt på tjukka av en kebabtyrker etter en fuktig natt med mye drikke og vannpipe (ingen norske damer som drar til Tyrkia for noe annet vel?). Du finner de mest genuine på den asiatiske siden.

Ville anbefalt å bo i nærheten av Taksimplassen da dette er relativt sentralt i forhold til det meste.

Kikk på historien om Atatürk før dere drar ned. Og dra med Turkish Airlines :) Det er et stas selskap som jeg elsker.

Lenke til kommentar

Hagia Sofia :)

Jeg hadde nok vært mest på den muslimske (asiatiske) delen av Istanbul, da dette nok regnes som mer spennende i form av bazaarer, krydder, lukter osv. I tillegg regner jeg med at en del av agendaen er å bli smelt på tjukka av en kebabtyrker etter en fuktig natt med mye drikke og vannpipe (ingen norske damer som drar til Tyrkia for noe annet vel?). Du finner de mest genuine på den asiatiske siden.

Ville anbefalt å bo i nærheten av Taksimplassen da dette er relativt sentralt i forhold til det meste.

Kikk på historien om Atatürk før dere drar ned. Og dra med Turkish Airlines :) Det er et stas selskap som jeg elsker.

Muttern går på p-piller, så no worries ang. uekte tyrkerbarn. Hun dro dit i dag med kjæresten sin istedenfor meg.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...