Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har prøvd den nye Fusion ProGlide Power-høvelen? Jeg synes den suger. Er mye dårligere enn min vanlige Fusion Power, den lugger og kutter mer. Blir også fortere slitt.

Synes den vanlige mach 3 er best. Bruker for det meste skjegg trimmer nå for tiden. Ikke lugger den å det går kjapt.

Lenke til kommentar

Bladene varer til en omgang og de er utrolig overpriset.

Nå er det 2-3 måneder siden jeg barberte meg tror jeg, men jeg brukte vel Quattro Titanium fra Wilkinson Sword. Greit nok, og bladene varer en goood stund.

"Oda": E9!

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Bruk ordentlig kniv! Ikke bare blir det bra, man ser også usannsynlig barsk ut mens man gjør det.

Heldigvis trenger jeg ikke se så barsk ut når jeg er på badet helt alene :p Nærmer meg ikke med kniv i nærheten av trynet mitt, det kunne endt med en tragedie uten like :)

Lenke til kommentar

"visited ma boo tadayyy. said he mite be up fa parole. fuck ma life. conjigal visit sex is da besttt fuckin sex i have eva had. i recommend ta all u ladies ta try it, u will orgasm fa days n days. i think ma pussy be depressed about dis too, it looks a bit discolored n ive started queefin a bit more den usual. gotta think of a way ta fuck up his parole. wish me luck"

Fy faen. Jeg vet ikke om dette er morsomt eller trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"any bitches who wan get der pussy flaps wet CALL ME!!!"

Genuint facebook-sitat.

Jeg sendte friend request med følgende melding:

"Yo nigga, imma hate the police too you know. I luvv yo facebook and wanna be frienz, know what imma talk about? KFC is dope yo, watermelonz too! You gurl wanna teach me how to make dem pussyflaps go mad wet, know what im talking aboot?

Peace out - Fuck the police! "

Får håpe hun godtar den da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...