Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som sliter med å få administrert mine innlegg? Får bare en blank side når jeg trykker på knappen.

Og noen her som vet om butikker i Bergensområdet som selger postere i varierende størelser? Trenger noe nytt på veggene.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og noen her som vet om butikker i Bergensområdet som selger postere i varierende størelser? Trenger noe nytt på veggene.

Apollon! Mye musikk- og filmplakater der. Ligger i samme gate som Garage, Pepper og Acne, om du vet hvor de er. I nærheten av Grieghallen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Iips til hva man kan fylle en bløtkake med? Vanlig krem er jo greit, men man bruker vel og ha noe mer greier i den eller?

Lenke til kommentar

Bananer! :D

Sånn ellers irriterer jeg meg noe grønnjævlig akkurat nå.

Når jeg for en gangs skyld trenger øreplugger eller små, sammenleggbare hodetelefoner, finner jeg de selvfølgelig ikke.

Kun store og komfortable hodetelefoner jeg ikke får pakka i lomma. :p

Lenke til kommentar

hva om alle mennesker eide en melkeku hver her i landet ?

5000 som en engangsum for ei ungku

1000 kroner i kuavgift hvert år, nesten som en lisensavgift for tv apparater idag

om man selger noe av melken til noen andre , så skal staten ha 23% av all inntekt fra melken

man har ikke lov å avlive kuen , dette vil bli sett på som drap og brudd på avtalen , man får da en straff på 5 år i fengsel uten sjangse til å anke dom.

i fengsel så må man melke kuer for å dekke kvoten til de 40 ansatte

Man kan slippe ut etter halve soningen , men må da ha vist god oppførsel rundt kyr , og melketeknikken vil bli analysert.

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...