Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sist jeg var på fylla spurte jeg WheelMan etter telefonnummeret til DNFK sånn at jeg kunne invitere alle på nach.

Også ringte du ikke??? :ohmy:

Og ja, jeg er sucker for bakverk :love:

Har en kamerat som har hjemmeværende mor som baker skolebrød/boller osv. hver fredag, han vet ikke hvor godt han har det :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg var på fylla spurte jeg WheelMan etter telefonnummeret til DNFK sånn at jeg kunne invitere alle på nach.

Også ringte du ikke??? :ohmy:

Og ja, jeg er sucker for bakverk :love:

Har en kamerat som har hjemmeværende mor som baker skolebrød/boller osv. hver fredag, han vet ikke hvor godt han har det :roll:

Jeg ble fortalt at DNFK visstnok ikke hadde et eget telefonnummer.

Oda: Prøvd deg på å lage ingefærøl før?

Nei, men det høres kjempespennende ut! Hvordan skal du gjøre/gjør du/har du gjort det?

Lenke til kommentar

Faen, jeg trodde jeg hadde sletta alle bilder fra nett. Har dytta mesteparten under senga nå da. Sigarettene er forresten photoshoppa inn. Jeg skal da ikke ha på meg at jeg røker.

Jonas: Jøss, det var mye lettere enn jeg hadde trodd. Må nesten prøve meg på det, jeg óg!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Når du sier det er det som om jeg husker det. Som seksåring var jeg hekta på TV-shop. Satt i timesvis og så på reklamer for kjøkkenkniver, smykker, CD-samlinger og hårstyling.

Jeg også! Jeg elsket tv-shop!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...