multisync Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Sist jeg var på fylla spurte jeg WheelMan etter telefonnummeret til DNFK sånn at jeg kunne invitere alle på nach. Også ringte du ikke??? Og ja, jeg er sucker for bakverk Har en kamerat som har hjemmeværende mor som baker skolebrød/boller osv. hver fredag, han vet ikke hvor godt han har det Endret 9. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Oda: Prøvd deg på å lage ingefærøl før? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sist jeg var på fylla spurte jeg WheelMan etter telefonnummeret til DNFK sånn at jeg kunne invitere alle på nach. Også ringte du ikke??? Og ja, jeg er sucker for bakverk Har en kamerat som har hjemmeværende mor som baker skolebrød/boller osv. hver fredag, han vet ikke hvor godt han har det Jeg ble fortalt at DNFK visstnok ikke hadde et eget telefonnummer. Oda: Prøvd deg på å lage ingefærøl før? Nei, men det høres kjempespennende ut! Hvordan skal du gjøre/gjør du/har du gjort det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Oda: Prøvd deg på å lage ingefærøl før? Nei, men det høres kjempespennende ut! Hvordan skal du gjøre/gjør du/har du gjort det? Første og beste treff på google. Står på kjøkkenbenken og gjærer nå, og er klar for å slenges i kjøleskapet i morgen. Tror jeg går for brunt sukker neste gang, virker så lyst i fargen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Faen, jeg trodde jeg hadde sletta alle bilder fra nett. Har dytta mesteparten under senga nå da. Sigarettene er forresten photoshoppa inn. Jeg skal da ikke ha på meg at jeg røker. Jonas: Jøss, det var mye lettere enn jeg hadde trodd. Må nesten prøve meg på det, jeg óg! Endret 9. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det ligger under senga sammen med alle treningsapparatene fra TV Shop man bare kan brette sammen og legge under senga? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nå sitter jeg her og ler høyt. Ja, Ab-fit og Cardiomaster tar sååå liten plass. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 nå ler jeg høyt av dere Liker'e Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=l40MCXqr0ug Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg er skuffa. Jeg trodde han slåss med bjørner istedenfor å trene på kjipe apparater. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Any prompesniffere her? HollA! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Den Total Gym reklamen gikk i 15 år på TV shop ellernoe. ALtså ikke med introen der han er gammel, men de andre. Og et par smilende supermodeller med prikkfri kropp også, såklart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når du sier det er det som om jeg husker det. Som seksåring var jeg hekta på TV-shop. Satt i timesvis og så på reklamer for kjøkkenkniver, smykker, CD-samlinger og hårstyling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jepp, man kommer inn i en tankegang der alt plutselig ser KJEMPESMART ut, og får lyst å ringe..som den steam-greia man kunne vaske dusjen og kjøkken og alt mulig med. Endret 9. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvem skal på Judas Priest sammen med sine beste venner på tirsdag, jo jeeeeeeeg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når du sier det er det som om jeg husker det. Som seksåring var jeg hekta på TV-shop. Satt i timesvis og så på reklamer for kjøkkenkniver, smykker, CD-samlinger og hårstyling. Jeg også! Jeg elsket tv-shop! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Dette er epic fail..skikkelig kvalitetsprodukt. http://www.youtube.com/watch?v=v2EQWCpnIR8 Endret 9. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Var hekta på et sett solbriller de solgte på tvshop på 90-tallet, briller som i dag sikkert er verdt 3kr. Cody i baywatch hadde noen lignende og da måtte såklart en ung strandløve ha de samme. good times good times. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg