Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Also, leggene mine er ikke hårete.

Ikke mine heller. Men de er muskuløse. :ermm:

Mine og. Sykeste hestejente-leggene i verden.

Vi må sammenligne neste gang.

Jeg er med.

Mine er som tømmerstokker :( Faen så urettferdig at man kun skal ha store muskler på leggene og ikke et eneste annet sted på kroppen.

Lenke til kommentar

Mine er som tømmerstokker :( Faen så urettferdig at man kun skal ha store muskler på leggene og ikke et eneste annet sted på kroppen.

Eg har relativt enorme forarmar og lårmusklar, men resten er berre fyrstikker :/ Også er dei utruleg hårete.

Lenke til kommentar

Vil... ikke... rydde...

Kanskje jeg skal bruke feriepengene mine på ei vaskedame.

Overraskende nok har jeg blitt skikkelig glad i å rydde. Jeg har hatt foreldre som er helt nazi på å rydde, men jeg har alltid vært rimelig care. I det siste har foreldrene mine vært bort i perioder på flere dager, og jeg har overraskende nok holdt alt i skjønneste orden. Nå blir jeg stressa dersom stolene ikke står helt inntil bordet eller det står et skittent glass som ikke er satt i oppvaskmaskinen. Elsker å ha det ryddig.

Ble litt rotete her en dag, og så fikk jeg plutselig besøk av en jente. Jeg har aldri vært så rask til å rydde. Kastet absolutt alt i skapet da. Glass, tallerkener, klær og søppel. Ute av syne, ute av sinn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...