Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 ..som minner meg om en South Park episode de de tegnet nipples på Cartman sin rompe, for å lure sjetteklassingene til å gi dem protection, prisen var å få et bilde av Stan's mamma sine epic bewbs. Og de trodde det var de heiteste puppene evar, og slåss om hvem som skulle gå først i skogen med bildet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår Ah, hvis dere fortsetter å kalle meg "jenta vår" kan det hende jeg flasher i ren takknemlighet og kjærlighet. Jeg er en major sucker for sånt. Rebecca: Jeg gleder meg allerede. Du er så søt når du rødmer, blir nesten litt paff av din skjønnhet! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Faen så dyp dagens Southpark-eisode var. Hvordan fikk du sett den? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Du er så søt når du rødmer, blir nesten litt paff av din skjønnhet! Nice try. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan fikk du sett den? VLC, uTorrent, lukket tracker med ratio. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår Ah, hvis dere fortsetter å kalle meg "jenta vår" kan det hende jeg flasher i ren takknemlighet og kjærlighet. Jeg er en major sucker for sånt. Rebecca: Jeg gleder meg allerede. Nudes i skogen, jeg tar med lommelykt og softbox! ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 ]VLC, uTorrent, lukket tracker med ratio. Så du er en sånn ulovelig internet gangzter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do Har faktisk tre-dagers sjæl. Tar det i morgen før jeg drar på kommunist-fest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do Har faktisk tre-dagers sjæl. Tar det i morgen før jeg drar på kommunist-fest. Synes dere skal poste bilde i rpp først Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvordan fikk du sett den? VLC, uTorrent, lukket tracker med ratio. HVORFOR tenkte jeg ikke på det? Fant den i HDTV 720p på bB nå Bare nysgjerrig, hvilken tracker bruker du? Endret 9. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Så du er en sånn ulovelig internet gangzter Jeg er en OMG. Original Modem Gangsta - pirat siden 33,6Kb-dagene. Da satt man og lasta MP3er på FTP-sider. Hadde ratio da også. Måtte laste opp 1MB per 5MB man ville laste ned.Det var også i de dager man brukte en pute for å dempe lyden fra modemet som koblet opp så ikke foreldre skulle våkne og klage på at man satt oppe. HVORFOR tenkte jeg ikke på det? Fant den i HDTV 720p på bB nå Bare nysgjerrig, hvilken tracker bruker du? Torrentbytes til serier og slikt. Endret 9. juni 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er jeg litt rar om jeg elsker lyden av når faksmaskinen på jobben mottar faks? Den er så kul. *PIP PIP PIIIIIP PIP PIIIIP* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg suger sånn på å holde oppe ratio at jeg har blitt kicket hver gang jeg joina TB. GIdder ikke sånt tøv mere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvor langt ned kan man gå før man blir kicka? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis du kommer under 0.5 får du en warning, ei uke senere er det rett ut. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg suger sånn på å holde oppe ratio at jeg har blitt kicket hver gang jeg joina TB. GIdder ikke sånt tøv mere. Finn en populær serie på en public tracker og last den opp. Eventuelt rip din egen. Endret 9. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do. Har faktisk tre-dagers sjæl. Tar det i morgen før jeg drar på kommunist-fest. Dooooon't. Er jeg litt rar om jeg elsker lyden av når faksmaskinen på jobben mottar faks? Den er så kul. *PIP PIP PIIIIIP PIP PIIIIP* Haha, jeg óg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Steike, det er artig å synge foran publikum når man ikke eier sangstemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Alltid morsomt. Prøv å vandre rundt på gata helt i din egen verden og gaul sanger ut for hele verden. ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg