Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

..som minner meg om en South Park episode de de tegnet nipples på Cartman sin rompe, for å lure sjetteklassingene til å gi dem protection, prisen var å få et bilde av Stan's mamma sine epic bewbs.

Og de trodde det var de heiteste puppene evar, og slåss om hvem som skulle gå først i skogen med bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår ;)

Ah, hvis dere fortsetter å kalle meg "jenta vår" kan det hende jeg flasher i ren takknemlighet og kjærlighet. Jeg er en major sucker for sånt.

Rebecca: Jeg gleder meg allerede.

Du er så søt når du rødmer, blir nesten litt paff av din skjønnhet!

ph34r.gif

Lenke til kommentar

Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår ;)

Ah, hvis dere fortsetter å kalle meg "jenta vår" kan det hende jeg flasher i ren takknemlighet og kjærlighet. Jeg er en major sucker for sånt.

Rebecca: Jeg gleder meg allerede.

Nudes i skogen, jeg tar med lommelykt og softbox! ^_^

Lenke til kommentar

Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do

Har faktisk tre-dagers sjæl.

Tar det i morgen før jeg drar på kommunist-fest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do

Synes dere skal poste bilde i rpp først :D

Lenke til kommentar

Så du er en sånn ulovelig internet gangzter

Jeg er en OMG. Original Modem Gangsta - pirat siden 33,6Kb-dagene. Da satt man og lasta MP3er på FTP-sider. Hadde ratio da også. Måtte laste opp 1MB per 5MB man ville laste ned.

Det var også i de dager man brukte en pute for å dempe lyden fra modemet som koblet opp så ikke foreldre skulle våkne og klage på at man satt oppe.

HVORFOR tenkte jeg ikke på det? :D Fant den i HDTV 720p på bB nå :D

Bare nysgjerrig, hvilken tracker bruker du?

Torrentbytes til serier og slikt. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg suger sånn på å holde oppe ratio at jeg har blitt kicket hver gang jeg joina TB. GIdder ikke sånt tøv mere.

Finn en populær serie på en public tracker og last den opp.

Eventuelt rip din egen.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Jeg skal nå gå og barbere mitt Don Johnson-ish tredagers stubbskjegg så jeg slipper å gå med skjeggbind på jobb hele natt..sorry ladies. A man's gotta do what a man's gotta do.

Dooooon't.

Er jeg litt rar om jeg elsker lyden av når faksmaskinen på jobben mottar faks?

Den er så kul. *PIP PIP PIIIIIP PIP PIIIIP*

Haha, jeg óg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...