Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ah, lette etter DEN stripa, men trodde det var M i hodet mitt så jeg fant ikke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Åh, noen av dem roter seg inn i Politikk-delen fra tid til annen. Det er grunnen til at jeg ikke henger der. Blir så sint at jeg må logge ut før jeg rager og blir banna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Åh, noen av dem roter seg inn i Politikk-delen fra tid til annen. Det er grunnen til at jeg ikke henger der. Blir så sint at jeg må logge ut før jeg rager og blir banna. Politikk-delen er irrelevant for forumet også da. Den viktigste delen av forumet er Den Brystfagre Tråden. Du får henge der i stedet. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Politikk-delen er irrelevant for forumet også da. Den viktigste delen av forumet er Den Brystfagre Tråden. Du får henge der i stedet. Nja, jeg føler ikke at jeg har så mye å bidra med der... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hæ? Du har jo epic boobs selv. You know what to do. 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 You know the drill. Tits and timestamp. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 LOL. Når jeg har promilleguts til å gjøre det kommer jeg ikke til å skjønne hvordan jeg åpner laptopen min. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Stiller herved som fotograf på HW-fotball, du drikker, jeg knipser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blodbanken var ikke keen på blodet mitt. De er bare bortskjemt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Oda er da en skikkelig rødstrømpe, hun lar seg ikke skremme av noen kåte guttevalper! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 De er bare bortskjemt! Ja. Men jeg fikk bag og jernpiller i "trøstepremie". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 LOL. Når jeg har promilleguts til å gjøre det kommer jeg ikke til å skjønne hvordan jeg åpner laptopen min. Du vet, vi kommer til å gjøre en modell for modell-greie når du kommer? Men bildene mine ender ikke på forumet, da.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så typisk, heite damer viser gjerne puppene til hverandre, men ikke til oss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så typisk, heite damer viser gjerne puppene til hverandre, men ikke til oss. Snakk for deg sjøl. Jeg får se epic tits så ofte jeg vil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så så, nå må vi ikke perve vekk jenta vår Ah, hvis dere fortsetter å kalle meg "jenta vår" kan det hende jeg flasher i ren takknemlighet og kjærlighet. Jeg er en major sucker for sånt. Rebecca: Jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg kan se MORRA DI sine når jeg vil, L4r5. Endret 9. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 De er bare bortskjemt! Ja. Men jeg fikk bag og jernpiller i "trøstepremie". Så heldig. Jeg har og jernpiller *lokke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg kan se MORRA DI sine når jeg vil. Værsågod, bare behold hu. Slit med helsa. Gir deg to uker før du legger deg inn på mentalavdelinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg