Flabba Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blodbanken var ikke keen på blodet mitt. aaaw. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Må si jeg elsker den nye Skrillex-EP-en! Flink! Sånn skal det være <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blodbanken var ikke keen på blodet mitt. aaaw. Hvorfor ikke? Altfor lav blodprosent. Fikk jerntabletter og ny time om tre måneder, men hvis det ikke er høyt nok da, blir jeg utelukka som blodgiver. -.- Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blodbanken var ikke keen på blodet mitt. aaaw. Hvorfor ikke? Altfor lav blodprosent. Fikk jerntabletter og ny time om tre måneder, men hvis det ikke er høyt nok da, blir jeg utelukka som blodgiver. -.- aaaw. Så teit. Får håpe det blir høyt nok så du får lov Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jaaa, men nå blir jeg sikkert utelukka på jobb òg. Så jeg er litt snurt. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jaaa, men nå blir jeg sikkert utelukka på jobb òg. Så jeg er litt snurt. Utelukka på jobb pga at du ikke kan være blodgiver? Hva jobber du som da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nei, utelukka som blodgiver PÅ jobb. Ikke utelukka fra jobb. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Puh. Ferdig med andre malingsstrøket på rommet. Digg med 2 timer tørketid, så jeg får gjort meg ferdig på en dag. Hvordan blir det? Altfor lav blodprosent. Fikk jerntabletter og ny time om tre måneder, men hvis det ikke er høyt nok da, blir jeg utelukka som blodgiver. -.- Velkommen i klubben, kjære. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Velkommen i klubben, kjære. Men jeg fikk ting allikevel. http://www.youtube.com/watch?v=3BQ0KGwKwMc Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg må innrømme at jeg liker det jeg ser. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Då får du lete etter flere filmer av samme dama. Class act. Som feks: http://www.youtube.com/watch?v=QzHKAic0vYQ&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wct9KzbQZ7s Endret 9. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Kjersti er 00000000000000000000ld news. Kunne godt tenkt meg et par t-skjorter og kulepenner jeg. Men så ikke dansevideoen før samme kvelden som "konkurransen" skulle holdes, desverre. Endret 9. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Får kreft i øynene hver gang jeg leser i kommentar-feltet til nettavisen, vg eller dagbladet. Men jeg er avhengig av å gjøre det Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Samme her, Mchansern. Er interessant og se hvor trangsynt enkelte av dette landets befolkning er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er jo samme gjengen hele tiden, som sitter og "tar" hverandre på ting de har sagt i tidligere kommentarfelt, og slenger inn litt "Typisk for jævla sossialister" eller litt FRP vs AP hetsing helt randomly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 "Bombing i Libya" blir plutselig til "AP KJØRER LANDET I DASS! HEIA SIV!" etc. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Takk gud for at de ikke vet om dette forumet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 This: Høyner med denne. Ekstra morsomt om du ser hva det står på skjermen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg