Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber på en höyskole, og ettersom jeg selv ennå har studentstatus, får jeg lunchen til studentpris. Blir nok slutt på denne luksusen da restauranten snart stenger for sommeren. :p Heldigvis finnes det butikker og andre spisesteder i närheten.

Lenke til kommentar

Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO

Jeg er inkompatibel med PC'er.

Men likevel ...

Det er kun fordi du har skiftet avatar.

Hehe. Du kjenner meg, Sjur Trubadur! Jeg liker en forandring i blant. Eller ganske ofte, vil jeg si.

Alt for ofte. : <

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)...

Fy, Oda. Nå insinuerer du at det faktum at du har innovertiss på noen måte skulle forhindre deg i at du vet hva MS-DOS er.

Dessverre er det fortsatt slik at det er større sannsynlighet for PC-kunnskaper hvis personen har utovertiss enn innovertiss. Det er heldigvis på bedringens vei.

Lenke til kommentar

JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)...

Fy, Oda. Nå insinuerer du at det faktum at du har innovertiss på noen måte skulle forhindre deg i at du vet hva MS-DOS er.

Jeg veit det, det er trist. Men jeg har da kjent fordommene på kroppen selv. Like før jeg melder meg inn i Ottar.

Lenke til kommentar

Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO

Jeg er inkompatibel med PC'er.

Men likevel ...

Kan føre en avansert samtale om fly, men PC'er er gresk for meg :(

Ntaww. Vel, det er aldri for sent å lære. :D

Når jeg bare får funnet noen gamle desktop-kabinetter, skal jeg hive i gammel maskinvare og installere DOS-shell på en maskin, så kan du komme på besøk og lære. Jeg skal til og med kjøpe inn Fernet Branca og rusbrus til deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...