Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kommer på jobb, logger inn i support-systemet vårt... ser over 250 saker registrert. Igår var det 0.

en hikke har duplisert denne ukes saker flerfoldige ganger. :cry:

Koselig :D Sitter her med 4 maskiner som skal ha service i løpet av dagen med ymse problem :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har eksamen nå, og vi får lov til å bruke alle hjelpemidler. Med andre ord, de har ikke sperret nettet, samt at det er lov å bruke mobiltelefon. Skøy.

kan jo sende meldinger over nettet, tror både telenor og netcom har dette ;)

Lenke til kommentar

Fy faen jeg visste at dette var en dag jeg skulle ligget under dyna med kakao med krem.

Kommer på jobb -> 8 billetter til Reykjavik som skal refunderes -> En billett tar jo minst 15-20min.

Hva tar så lang tid? Er det MS-DOS system dere har?

Lenke til kommentar

Fy faen jeg visste at dette var en dag jeg skulle ligget under dyna med kakao med krem.

Kommer på jobb -> 8 billetter til Reykjavik som skal refunderes -> En billett tar jo minst 15-20min.

Hva tar så lang tid? Er det MS-DOS system dere har?

Aner ikke hva MS-DOS er, men vi søker gjennom IATA sine nettsider, evt. amadeus som er bookingsystemet.

Tar kanskje ikke 20min, men 15min pr. billett kan det ta om det er en litt vanskelig kansellering.

Med skatter og avgifter alt det bullshittet der.

Lenke til kommentar

Tror jeg begynner å bli syk. Våknet med AIDS i halsen.

Hva gjorde Ida2 i halsen din? oO

Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO

Sitter midt inne i en god skriveperiode med bra musikk på øret, så kommer sensor og skal prate. Om hvorfor jeg gjorde ditt, datt og blabla.

Leave me alooooneee...

Det er kun fordi du har skiftet avatar.

Lenke til kommentar

Amadeus, det husker jeg tante driver med på jobb, hun er flyplassjef på Svalbard. Og har jobbet på ground service på Torp i årevis.

Det er veldig tekst-basert og rare 4-bokstavers kommandoer? Eller har de fått et windows grensesnitt etter hverT?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...