Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jaa, Runar, du er helten min nå. Kan du sende meg en signert plakat jeg kan henge over senga mi?

Send meg adresse på PM så får du plakat i posten! :)

Gjerne et photoshoppa bilda av han og Dr.Phil, arm i arm.

Det hadde blitt putta i glass og ramme og satt på peishylla.

Haha, god idé!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff. Eksamen i morgen. Får legge meg og håpe at morgendagen går greit. God natt folkens!

Har sykkeltur å skogsvandring imorgen, så burde også legge meg istedet for å henge rundt på YouTube. Lykke til med eksamen og god natt!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å rote bort fem timer. Snart bare et døgn til eksamen. Vel snart ferdig, så kunne vært værre.

Passet bra med kjøttkaker, brunsaus, poteter og ertestuing nå egentlig. Fjordland, vel å merke.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å rote bort fem timer. Snart bare et døgn til eksamen. Vel snart ferdig, så kunne vært værre.

Passet bra med kjøttkaker, brunsaus, poteter og ertestuing nå egentlig. Fjordland, vel å merke.

Har faktisk prøvd den. 4 bittesmå kjøttbiter, 6 poteter og erterstuing som smaker babygrøt :p

Fjordland så smått så ekkelt :p

Lenke til kommentar

Vel, når man ikke kan lage mat selv, er det ikke så mange alternativer. Ikke gidder jeg å lage kjøttkaker, brunsaus, poteter og ertestuing kvart på tre en torsdag, heller :p

Gjør som fjordland å lag det 14 dager i forveien. Bare å sprøyte på med konverserings midler.

Lenke til kommentar

Guuud. Det skjer oftere at jeg står opp nå enn at jeg ikke har lagt meg nå. Jeg vil SOVE. Lillebror nærmer seg sane med tanke på eksamen i dag, så jeg tror kanskje jeg snart får legge meg. Jeg savner puten min.

Lenke til kommentar

Sonata Arctica på øra, peanøtter og rosiner til for-frokost og enten ostebaconpølser eller frokostblanding med yoghurt til frokost. Hardt liv. Hardt valg. :p

Alt som mangler, er at mamma drar på jobb, slik at jeg kan gå naken ut fra rommet mitt og inn i dusjen og så gå naken opp på kjøkkenet for å fikse mat før jeg setter meg naken ute på verandaen og venter på at solen skal stå rett til. :wee:

Lenke til kommentar

Det gjorde det her i går kveld, noe som bare var digg etter en lang dag med sol, men jeg kjenner til hvordan det er. Det var sånn i hele forrige uke også, og en god del ganger før det.

Jeg har blitt vant til å stå opp til 20 grader og pissregn med noen tordenbyger her og der.

I dag er det (u)heldigvis meldt 26-28 grader på Steinkjer, så plutselig ble det til at jeg pakket ned dongeribuksa og regnjakken og heller bruker shorts og singlet på hjemturen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...