Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som aner hvorfor de personene med lavest karakter skal opp til muntlig først i hvert sitt emne?

Han som skal først ut i Fossilt brensel har karakter 4, jeg har 5. Han første i Energi har 3 og han etter det har 5. Og slik fortsetter det

Lenke til kommentar

Jeg anbefale absolutt ikke Blitz-kafeen. Det er veldig skittent der, de driter i regler fordi de er så "kule pønkere ass", og står med små kjæledyr inni genseren mens de lager mat. Jeg så ei jente som hadde et marsvin på benken der hun lagde brødskiver. De sitter også bare og skuler på deg og venter på at du skal gå igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg anbefale absolutt ikke Blitz-kafeen. Det er veldig skittent der, de driter i regler fordi de er så "kule pønkere ass", og står med små kjæledyr inni genseren mens de lager mat. Jeg så ei jente som hadde et marsvin på benken der hun lagde brødskiver. De sitter også bare og skuler på deg og venter på at du skal gå igjen.

Spør hvor mye det er for et par stekte marsvinlår neste gang. Og bacon passer da med alt.

Lenke til kommentar

Salt på tomater er godt, salt og sjokolade er godt. Hvorfor ikke sjokolade og tomater? :D

Frityrstekte cherrytomater dyppa i smelta sjokolade? :D

Fordi de er assholes.

Deg / dere om det.

Ingenting galt med å okkupere tomme hus som bare står til nedfall.

Lenke til kommentar

Deg / dere om det.

Ingenting galt med å okkupere tomme hus som bare står til nedfall.

Det er en vurdering. Det er fortsatt ikke deres.

Det er ingenting galt for meg å bruke plenen din som dumping ground for mine avfallsstoffer. Bedre enn at det ikke brukes, right? Du var der ikke på to timer uanz.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...