Yavel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fant en sånn en på jobb, hadde vært noe å ta med på Blitz huset! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen som aner hvorfor de personene med lavest karakter skal opp til muntlig først i hvert sitt emne? Han som skal først ut i Fossilt brensel har karakter 4, jeg har 5. Han første i Energi har 3 og han etter det har 5. Og slik fortsetter det Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Joda, nå skal jeg på whacko-spotting! Blir bra. Blitz med meg en gang i sommer, book it. Tør ikke gå dit alene. Har faktisk vært der et par ganger Vil ikke tilbake, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vil! Jeg joiner lett vaffel-raid til Blitz neste gang jeg er i ozlo. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg stiller i antrekket som visstnok får meg til å se ut som Eva Braun. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg anbefale absolutt ikke Blitz-kafeen. Det er veldig skittent der, de driter i regler fordi de er så "kule pønkere ass", og står med små kjæledyr inni genseren mens de lager mat. Jeg så ei jente som hadde et marsvin på benken der hun lagde brødskiver. De sitter også bare og skuler på deg og venter på at du skal gå igjen. Endret 8. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er bacon-iskrem så godt som jeg innbiller meg at det er? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg stiller meg skeptisk til det. Bacon er godt, men alt til sin bruk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sjokoladeis er jo godt, og bacon dyppet i sjokolade er godt, så hvorfor ikke bacon og iskrem? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Salt på tomater er godt, salt og sjokolade er godt. Hvorfor ikke sjokolade og tomater? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg anbefale absolutt ikke Blitz-kafeen. Det er veldig skittent der, de driter i regler fordi de er så "kule pønkere ass", og står med små kjæledyr inni genseren mens de lager mat. Jeg så ei jente som hadde et marsvin på benken der hun lagde brødskiver. De sitter også bare og skuler på deg og venter på at du skal gå igjen. Spør hvor mye det er for et par stekte marsvinlår neste gang. Og bacon passer da med alt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjenner jeg blir forbanna når jeg leser om hus okkupanter! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fordi de er assholes. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjenner jeg blir forbanna når jeg leser om hus okkupanter! Hva er hus okkupanter for noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Salt på tomater er godt, salt og sjokolade er godt. Hvorfor ikke sjokolade og tomater? Frityrstekte cherrytomater dyppa i smelta sjokolade? Fordi de er assholes. Deg / dere om det. Ingenting galt med å okkupere tomme hus som bare står til nedfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Husokkupanter er verdens avskum. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du er verdens avskum, Hansegutt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Deg / dere om det. Ingenting galt med å okkupere tomme hus som bare står til nedfall. Det er en vurdering. Det er fortsatt ikke deres. Det er ingenting galt for meg å bruke plenen din som dumping ground for mine avfallsstoffer. Bedre enn at det ikke brukes, right? Du var der ikke på to timer uanz. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg