Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 En overgang jeg finner en smule komisk. :---D Spørs om jeg hadde turt å henge med alle sosialistgutta. Hadde definitivt fått juling. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Så søt som jeg er får jeg aldri juling. Er forresten ikke så rar overgang. Blå er jo rimelig hipster Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Neida, de er ganske pinglete av seg. De hadde nok nøyd seg med å stirre deg i senk og kalt deg et kapitalistsvin akkurat høyt nok til at du hadde hørt det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) rød -> blå tok du ikke? Lemon: Har du SETT noen av de svære lesbecommiebuldrene? De med snauklipt hår og ørering. Jesus christ, arnold hadde blitt misunnelig på en god dag. Endret 8. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett! Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Woo! Snart ferdig med å rippe lydbøker for mamma. Da er det rett ut i sola! Hvilken sol :----------( Den som skinner så sterkt over trønderland. Bare vent. Uværet vårt skal visst krype oppover til dere snart. Mihihihi. Gjorde det gitt. Men jeg klager ikke. Satt ute til sola forsvant, og var søkkvåt lenge før det skjedde. Bare pyser og sengevætere går inn bare fordi det begynner å regne når man ligger og soler seg. Så satt jeg i en stol under tak i en halvtime til og gaula på trøndersk punk og leste aviser jeg fant i papirgjenvinningsbøttetingen og koste meg mens det lynte og tordnet rundt meg. Gikk så inn, så et kokkeprogram på BBC Lifestyle og er nå tilbake her for å spille mer Angry Birds og være overrasket over at jeg har holdt meg våken i 25 timer uten koffein eller andre stimulerende midler. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Banka av en feminist? Ja, jeg hadde ledd hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bare ikke kall dem rødstrømper høyt. Det er få ting som er så provoserende som det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 McHansern: DOIT. Make me proud. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett! Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå" ... ... *venter på latter* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett! Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå" ... ... *venter på latter* Du er klar over at de damene har så mye hår under armene at de ikke kan holde de inntil kroppen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 McHansern: DOIT. Make me proud. JEG får lyst å sparke folk i munnen når de sier sånt til meg, og jeg er ikke engang spesielt voldelig av meg. Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett! Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå" ... ... *venter på latter* Jobber du egentlig i VG, Eivind? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor det? Er du rødstrømpe? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett! Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe. Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå" ... ... *venter på latter* Jeg må bare oppklare en ting. En rødstrømpe er en feminist. Du foreslår å banke kvinner. Ditt machosvin. Vi i Revolusjonær kommunistisk ungdom kommer for å ta deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Så de er som hu gamla som tok bilder av seg i undertøyet i fjor og gikk på den røde løperen til Gullruten med ubarberte armhuler? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor det? Er du rødstrømpe? Nei. Unnskyld meg mens jeg går og grer armhulehåret mitt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da er det jo ingen grunn til å bli fornærmet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er egentlig typen til å bli banket av en kommunist-feminist Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er egentlig typen til å bli banket av en kommunist-feminist Da bør du ta turen på Uffa i Trondheim. Du drar garantert hjem med færre tenner enn du har nå. Jævla fjortisrasshøl i alle aldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg