Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woo! Snart ferdig med å rippe lydbøker for mamma. Da er det rett ut i sola! :D

Hvilken sol :----------(

Den som skinner så sterkt over trønderland. :)

Bare vent. Uværet vårt skal visst krype oppover til dere snart. Mihihihi. :wee:

Gjorde det gitt. Men jeg klager ikke. Satt ute til sola forsvant, og var søkkvåt lenge før det skjedde. Bare pyser og sengevætere går inn bare fordi det begynner å regne når man ligger og soler seg.

Så satt jeg i en stol under tak i en halvtime til og gaula på trøndersk punk og leste aviser jeg fant i papirgjenvinningsbøttetingen og koste meg mens det lynte og tordnet rundt meg.

Gikk så inn, så et kokkeprogram på BBC Lifestyle og er nå tilbake her for å spille mer Angry Birds og være overrasket over at jeg har holdt meg våken i 25 timer uten koffein eller andre stimulerende midler.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett!

Blir en god historie ut av det om jeg blir banka av en rødstrømpe.

Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå"

...

...

*venter på latter*

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg tør å dra på commie-party. Kanskje jeg blir banka. Får prøve uansett!

Vi burde heller sanke opp en gjeng kapitalister og jule opp rødstrømpene. Tenk deg overskriftene! "Kapitalister dengte rødstrømper både røde og blå"

...

...

*venter på latter*

Du er klar over at de damene har så mye hår under armene at de ikke kan holde de inntil kroppen!

Lenke til kommentar

McHansern: DOIT. Make me proud.

JEG får lyst å sparke folk i munnen når de sier sånt til meg, og jeg er ikke engang spesielt voldelig av meg.

...

...

*venter på latter*

Jobber du egentlig i VG, Eivind?

Lenke til kommentar

...

...

*venter på latter*

Jeg må bare oppklare en ting. En rødstrømpe er en feminist. Du foreslår å banke kvinner. Ditt machosvin. Vi i Revolusjonær kommunistisk ungdom kommer for å ta deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...