Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke sant det er det? Det er min største utgift for tiden. Kjøper alt for mange firepakker med kokosyoghurt. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hehe, jeg husker det som forårsaket det. Moro å lese. Hva var det da? Ble skikkelig nysgjerrig nå :!: Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker. Det er i sånne tider jeg skulle ønske jeg ikke var allergisk/ikke tåler kaker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Sjur: Se hva jeg fant: http://www.facebook.com/pages/Kokosyoghurt/107741419298576 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hehe, jeg husker det som forårsaket det. Moro å lese. Hva var det da? Ble skikkelig nysgjerrig nå :!: Tror det var en siteringspyramide og en "gjør dere dette en gang til". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Oh snap! edit: Sjur: Kokosyoghurt er så utrolig digg. Rart ikke flere elsker den. Kokos er jo vondt, dessverre. Skal jeg rive ut Cisco-en i dag, forresten? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kokos er ok. Malibu er en slager, ryker på en smell hver gang det serveres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Malibu er fantastisk. Gjerne med is og ananasjuice. Oh, herlige fong juice, som jeg drikker så mye av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Oh snap! edit: Sjur: Kokosyoghurt er så utrolig digg. Rart ikke flere elsker den. Kokos er jo vondt, dessverre. Skal jeg rive ut Cisco-en i dag, forresten? Piña Coladas. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke minst, Becca-fe. Og Malibu på iskrem, kokosis, kokosboller, Gjende-kjeks, kokosmelk, kokos + kjøttdeig, tomatsaus og rosiner og masse annen namnam. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Rebecca: Jeg skal gi det en sjanse hvis du lager til meg. Jeg har hørt pene ting om drinkmikseskillsa dine. Sjur: I stand corrected. Kokos er ekkelt i alt unntatt Gjende-kjeks. Endret 8. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal gi det en sjanse hvis du lager til meg. Jeg har hørt pene ting om drinkmikseskillsa dine. Ja, du kommer jo hvert øyeblikk (nesten). Så jeg får bare handle in og get shakin'! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Blodbank and shit får ikke blodet mitt før jeg får penger igjen for det. Om de i det hele tatt vil ha det. På jobb får vi faktisk penger. "Blodpenger", som de kalte det. Piña Coladas. Omnomnom. Kokos er awesome. Kokosyoghurt, kokosis, kokosdrikke. Kokoskokoskokos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Se der, Oda. Vi (de kule folka. ) elsker kokos! Da må du også gjøre det! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal gi det en sjanse hvis du lager til meg. Jeg har hørt pene ting om drinkmikseskillsa dine. Ja, du kommer jo hvert øyeblikk (nesten). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hun hadde gjort det dersom Eplefe ikke skrev det innlegget. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Høhøhø. Jeg vurderer å rive opp ei vannledning eller noe på jobb, stenge kontoret og dra hjem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Internett-mannen (ja han heter det) tok ned internettet i en time på jobb i stad. Vurderte selvmord, men fant det greit å heller ta lunsj. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Woo! Snart ferdig med å rippe lydbøker for mamma. Da er det rett ut i sola! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Woo! Snart ferdig med å rippe lydbøker for mamma. Da er det rett ut i sola! Hvilken sol :----------( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg