Nie Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nope. Det vil si, hadde jeg hatt en uke på meg så, men ikke med tanke på at det er i morgen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Trenger ikke å være så vanskelig, men ok. PP er nok vel så greit da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Med mindre hunden tisset på deg eller tok opp plassen din ser jeg ikke helt problemet. I dag var det ei dame som tok med seg unge på bussen min. Jeg hater DET, ass. Ser ikke fascinasjonen for unger i den vestlige verden. ...snørrklumper. Hater hunder da. Katter er søte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 I går erklærte Mchansern Disco Tuesday. I dag erklærer jeg Koserock/gitarrunking-onsdag og starter med denne godsaken: http://www.youtube.com/watch?v=xuJnV8vYivQ (youtube-versjonen mangler ~3minutter. For full nytelse følg spotify-lenken under.) Porcupine Tree - Anestethize 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gitaronani? Da slenger jeg meg på! Først litt country-onani: http://www.youtube.com/watch?v=7y-Ipi1dnng Deretter litt voldtekt av Telecastere: http://www.youtube.com/watch?v=WKRB-VvSxfk Med ønske kan mer legges inn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvor har det egentlig blitt av Snittleif? Jeg ser ikke helt poenget lenger. Siste jeg vet er at han var på bowlingturnering i trøndelagen! Stemmer det. Og like før jeg dro ble jeg banna fra forumet i 3 dager av en premannstruell moderator med maktproblemer, og etter det har jeg blitt svært lite motivert til å være her og å støtte oppunder forumet på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har aldri blitt banna jeg. Altfor pus. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg ser ikke helt poenget lenger. edit: Endret 8. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Og like før jeg dro ble jeg banna fra forumet i 3 dager av en premannstruell moderator med maktproblemer, og etter det har jeg blitt svært lite motivert til å være her og å støtte oppunder forumet på noen som helst måte. Det er Herr Maktsyk Premannstruell Moderator for deg, takk.Neida... Men jeg måtte nesten være like streng med alle i den situasjonen. Ikke noe personlig ment. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hehe, jeg husker det som forårsaket det. Moro å lese. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Men jeg måtte nesten være like streng med alle i den situasjonen. Ikke noe personlig ment. Ok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skulle ønske jeg var like kul som SnittLeif ass. Blir bannet og ragequitter, liek a boss. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kan noen gi meg motivasjon til å jobbe? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker. Kan noen gi meg motivasjon til å jobbe? Jobb betyr penger. Penger er alt. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jobb betyr penger. Penger er alt. Verdens største sannhet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Får ikke penger av skolearbeid. Om jeg stryker eller får en sekser på eksamen i morra, har ingenting å si, siden snittet mitt er mer enn høyt nok. Men jeg kan fint klare en femmer, må bare ha litt motivasjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? Havregryn med melk. Sunnere og holder lenger ut over dagen. Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? OM NOM JEG HATER DEG Ble verken eller. Jeg åt en kokosyoghurt og en baguett med ost og skinke i stedet. Og drakk smoothie. ^^ Mamma fikk restene av tex-mex-forma jeg mekka til frokost/middag i går kveld (og brorparten gikk uansett med til lunch/nattmatt i 1-tida), og jeg tar pølsene til middag, og utsetter hjemreisen til i morgen, da mamma syr ny glidelås i hoodien min. ^^ Var mye enklere å sprette ut glidelås enn jeg trodde. Fikk bare litt vondt i nakken, men det er vel fordi jeg ikke er vant til å sitte i den stillingen i en time antar jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker. Kan noen gi meg motivasjon til å jobbe? Jobb betyr penger. Penger er alt. Jeg liker veldig godt kakene hennes, men jeg får diabetes og kreft av all den rosa pynten og det dårlige språket. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker. Kan noen gi meg motivasjon til å jobbe? Jobb betyr penger. Penger er alt. Jeg liker veldig godt kakene hennes, men jeg får diabetes og kreft av all den rosa pynten og det dårlige språket. Oh snap! ------- Nei, jeg får trykke i meg tarmer, med innhold av dyr og mel. dyredelen består bl.a. av 4% hodekjøtt. Smaker utmerket edit: Sjur: Kokosyoghurt er så utrolig digg. Rart ikke flere elsker den. Endret 8. juni 2011 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg