Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre hunden tisset på deg eller tok opp plassen din ser jeg ikke helt problemet.

I dag var det ei dame som tok med seg unge på bussen min. Jeg hater DET, ass.

Ser ikke fascinasjonen for unger i den vestlige verden.

...snørrklumper.

Hater hunder da. Katter er søte.

Lenke til kommentar

Hvor har det egentlig blitt av Snittleif?

Jeg ser ikke helt poenget lenger.

Siste jeg vet er at han var på bowlingturnering i trøndelagen!

Stemmer det. Og like før jeg dro ble jeg banna fra forumet i 3 dager av en premannstruell moderator med maktproblemer, og etter det har jeg blitt svært lite motivert til å være her og å støtte oppunder forumet på noen som helst måte. :)
Lenke til kommentar
Og like før jeg dro ble jeg banna fra forumet i 3 dager av en premannstruell moderator med maktproblemer, og etter det har jeg blitt svært lite motivert til å være her og å støtte oppunder forumet på noen som helst måte. :)

Det er Herr Maktsyk Premannstruell Moderator for deg, takk.

Neida... ;)

Men jeg måtte nesten være like streng med alle i den situasjonen.

Ikke noe personlig ment.

Lenke til kommentar

Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker.

Kan noen gi meg motivasjon til å jobbe?

Jobb betyr penger. Penger er alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? :p

Havregryn med melk. Sunnere og holder lenger ut over dagen.

Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? :p

OM NOM JEG HATER DEG

Ble verken eller. Jeg åt en kokosyoghurt og en baguett med ost og skinke i stedet. Og drakk smoothie. ^^

Mamma fikk restene av tex-mex-forma jeg mekka til frokost/middag i går kveld (og brorparten gikk uansett med til lunch/nattmatt i 1-tida), og jeg tar pølsene til middag, og utsetter hjemreisen til i morgen, da mamma syr ny glidelås i hoodien min. ^^

Var mye enklere å sprette ut glidelås enn jeg trodde. Fikk bare litt vondt i nakken, men det er vel fordi jeg ikke er vant til å sitte i den stillingen i en time antar jeg. :p

Lenke til kommentar

Oppdaget denne siden i dag. Går nesten for meg når jeg tenker på de kakene der. Tror nesten jeg må bake selv om jeg trolig er en av landets verste kokker.

Jeg liker veldig godt kakene hennes, men jeg får diabetes og kreft av all den rosa pynten og det dårlige språket.

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt kakene hennes, men jeg får diabetes og kreft av all den rosa pynten og det dårlige språket.

Oh snap!

-------

Nei, jeg får trykke i meg tarmer, med innhold av dyr og mel. dyredelen består bl.a. av 4% hodekjøtt. Smaker utmerket :love:

2827.gif

edit: Sjur: Kokosyoghurt er så utrolig digg. Rart ikke flere elsker den.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...