Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blodbanker and shit vil ikke ha blodet mitt ^^

Vet jo ikke om de vil ha mitt ennå heller. Fått time for å ta blod til testing. Om de ikke vil ha det, har jeg i det minste prøvd.

Mener at vi har en sykdom i slekta eller noe som gjør at jeg ikke får lov, har ikke spurt heller da :innocent:

Lenke til kommentar

Med mindre hunden tisset på deg eller tok opp plassen din ser jeg ikke helt problemet.

I dag var det ei dame som tok med seg unge på bussen min. Jeg hater DET, ass.

Ser ikke fascinasjonen for unger i den vestlige verden.

...snørrklumper.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Blodbanker and shit vil ikke ha blodet mitt ^^

Samme her. Jeg har ikke prøvd f.eks. Immunologisk Institutt da. De skal visst være litt slækkere på reglene. Og det har lov til å betale cash i motsetning til blodbanken.

Lenke til kommentar

Ser ikke fascinasjonen for unger i den vestlige verden.

...snørrklumper.

Tenk på dem som ... pupper!

Pupper er lite praktiske. De kan gi ryggplager. De er overfølsomme og må beskyttes. Og strengt tatt er de bare et par fettklumper.

Likevel er det noe spesielt med dem. Noe udefinerbart som gjør at de fleste av oss, vi liker dem.

Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? :p

Havregryn med melk. Sunnere og holder lenger ut over dagen.
Lenke til kommentar

Ostebacon-pølse eller tex-mex-form til frokost? :p

OM NOM JEG HATER DEG

Tenk på dem som ... pupper!

Pupper er lite praktiske. De kan gi ryggplager. De er overfølsomme og må beskyttes. Og strengt tatt er de bare et par fettklumper.

Likevel er det noe spesielt med dem. Noe udefinerbart som gjør at de fleste av oss, vi liker dem.

Jaa, jo, jeg driver og venner meg til det. Har til og med begynt å like noen av dem, sære greier. Men akkurat i dag passet det dårlig med skingrende barnegråt klokka seks om morgenen.

Lenke til kommentar
Jaa, jo, jeg driver og venner meg til det. Har til og med begynt å like noen av dem, sære greier. Men akkurat i dag passet det dårlig med skingrende barnegråt klokka seks om morgenen.

Du må huske at selv om pupper generelt sett er en god ting så er det ikke alle pupper man trenger å like. Noen er direkte ekle med kviser, puss og sår. Sånn er det med unger også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Help me people!

Lillebror har eksamen i naturfag, bærekraftig utvikling, miljø and shit. Vi tenkte *kremt* han tenkte å ta utgangspunkt i en leilighet, og fokusere på hva mannen i gata kan gjøre. Miljøvennlige løsninger i hjemmet, ol. I praksis tenkte vi ett bilde av en leilighet (sånn sett ovenfra shit) der han kunne få ting til å poppe frem etterhvert. Altså, *trykk* der poppet ovnen frem. *trykk* der forandret ovnen seg ti noe mer miljøvennlig. *trykk* der dukket dusjen opp and so on. Men hva ville den beste måten å gjøre det i praksis være? Rett på powerpoint eller lage forskjellige bilder og bla gjennom dem via lysbildefremviseren? (Eksamen er i morgen, så det må være lettvint)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...