Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ...treig dobbelpostnoob. Grrr. I fix. Det teller på modereringstatistikken min nemlig. Moi var forumets mestmodererende moderator i mai med 546 modereringer. Runar lå på annen plass med 503. Hvis jeg hadde vært ei førti år gammel dame på Møteplassen ville jeg skrevet *slengkyss* ;-* her, men jeg nøyer meg et enkelt takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis jeg hadde vært ei førti år gammel dame på Møteplassen ville jeg skrevet *slengkyss* ;-* her, men jeg nøyer meg et enkelt takk. *slengtungekysssomdansertangomedmandleneogkilerheltneditærne* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hansern er forresten svært sympatisk. Signaturen uttrykker det, og han deler gjerne av det han har. Inkludert seg selv. Byr på seg selv i rikt monn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ...ja, noe sånt. Jeg er nærmere 40 enn 20 så jeg må fylle rollen.Hva blir det neste? Drar jeg en kozemozeoverdozeizovepoze? nei Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tihi...!!! ;-) :-P *S* ------<@ (det er en rose) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg bør legge meg selv, men muttern tvinger meg til å lese gjennom krimorienteringsopplegget hun har laget til elevene sine. Søvn har aldri vært en prioritet i min familie. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Sykkeltur imorgen om et par timer for så å bestige en fjelltopp.. Jaja. Forbrenner iallefall kalorier. Endret 7. juni 2011 av Montseur Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lars, kan du endre visningsnavn? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Ja, kan du det L4r5? Vil gjerne heite Svelemoe, ikkje svelemoe. Men ser ut til at namnebyttingstingen ikkje er/var case-sensitive. Endret 7. juni 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sorry, macs. Må ha tilgang til adminpanelet for å endre brukernavn eller visningsnavn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Av og til blir jeg gal av meg selv. Ser at jeg har skrevet opp at jeg skal jobbe fra 7-11 på Brakerøya i morra og 14-17.30 på Mjøndalen i morra. Jeg har egentlig sagt at jeg ikke er interessert i tidligvaktene på Brakerøya fordi jeg må ut av døra før seks om morgenen, så jeg tror EGENTLIG at jeg har skrevet feil - men avtalen er gjort per telefon, så jeg kan ikke sjekke noe sted. Får jo bare dra dit i morra, men jeg blir grinete hvis det viser seg at jeg ikke skal jobbe likevel. Minus en hundrings til kollektiv transport og en million timer søvn. ...og i tillegg har jeg klart å love bort å være hjemme for å slippe inn en gulvsliper her i morra - mellom sju og åtte. FML. Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
valeur Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ring dem nå og spør om det er sikkert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ganske sikker på at det ikke befinner seg noen der nå. Jeg jobber på postkontor. Lenke til kommentar
valeur Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har du ikke et privatnummer? Bare ring hjem til dem til du får svar. Jeg ville ikke funnet meg i det der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hahaha. Det tror jeg blir mindre populært, du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 OMG! Griser KAN fly! Duke nukem forever ligger ute på trackeren jeg bruker! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er ganske sikker på at det ikke befinner seg noen der nå. Jeg jobber på postkontor. Riv ut ledningen på Cisco-en, så ringer jeg deg i morgen ettermiddag =) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jøss er jeg første mann opp om morgenen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg