Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oda, du har ikke tips til sjenerte jenter?

Jeg er ikke jenta i denne sammenhengen...

Er du ikke ei sjenert jente, Knut? Og trenger du tips til å sjekke dem opp, eller tips til jenta til å overkomme det?

Roofies.

Haha, di bikkje. :wee:

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Er du ikke ei sjenert jente, Knut? Og trenger du tips til å sjekke dem opp, eller tips til jenta til å overkomme det?

Jeg er en skikkelig sjenert jente ja.

Sjekke opp blir vel den nermeste beskrivelsen, å være litt ekstra tiltrukket av sjenerte jenter er ikke så veldig positivt når man ikke aner hvordan man skal snakke til dem.

Lenke til kommentar

Gutt: Jeg elsker deg<3

Jente: Jeg slår opp.

Gutt: :`( *logger av*

Jente sender frakoblet melding: Jeg elsker deg, jeg bare tulla med deg guttenmin<3

Jente leser dødsanonsen til gutten dagen etter.

IKKE TULL MED SÅNT! FOR DU VET IKKE HVORDAN DEN ANDRE FØLER DET!

VÆR SÅ SNILL DETTE ER SERIØSSST FOLKENZ!

Lenke til kommentar

Fra helvete?

Korrekt.

Lyc: Jeg ser frem til det.

Knut: Hmm, den er kinkig, altså. Jeg ville sagt "hell i henne et par øl", men det slår meg som litt uetisk. Prøv å få henne til å slappe av rundt deg ved å ufarliggjøre eventuelle situasjoner, ikke bygg opp høye forventninger osv. Gjør det veldig casual i begynnelsen. Det kan óg være greit å prate sammen i større grupper, sånn at det ikke er en sånn klein date-greie.

Lenke til kommentar

Jeg er en skikkelig sjenert jente ja.

Sjekke opp blir vel den nermeste beskrivelsen, å være litt ekstra tiltrukket av sjenerte jenter er ikke så veldig positivt når man ikke aner hvordan man skal snakke til dem.

Mitt tips er å ta kontrollen og se hvor det bærer. Hu stopper deg sikkert om hu ikke har lyst. Just act on it. Hvis hu er så sjenert så sitter hu kanskje å ønsker at du skal gjøre ditten eller datten uten å tørre å gjøre noe med det eller si noe. Om du tar initativet og faktis handler så kan du nå frem. Om hu sitter der og ønsker uten å si noe og du sitter der og ønsker uten å si noe så, ja, da sitter dere der.

Er den ene parten ekstra sjenert så må den andre parten handle. Er dere begge sjenert må en av partene glemme sjenansen.

Gutt: Jeg elsker deg<3

Jente: Jeg slår opp.

Gutt: :`( *logger av*

Jente sender frakoblet melding: Jeg elsker deg, jeg bare tulla med deg guttenmin<3

Jente leser dødsanonsen til gutten dagen etter.

IKKE TULL MED SÅNT! FOR DU VET IKKE HVORDAN DEN ANDRE FØLER DET!

VÆR SÅ SNILL DETTE ER SERIØSSST FOLKENZ!

Dritserøstangstlissom

Also: Dødsannonsen dagen etter? Det var litt kjapt var det ikke?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg ligger og tenker på natten som var. Jeg vil klemme deg hardt. Du kom til meg i sommernatten. Hva som skjedde mellom oss den natta er i mine tanker ennå. Du så på kroppen min, begjærlig sugde du meg. Det eneste som gjenstår er minnet, merkene og flekker i sengen. Nå i kveld, vet jeg at du vil komme igjen...

Så jeg venter på deg våken og forberedt.

I natt skal du dø...DIN SATANS MYGGJÆVEL!!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men jeg er ganske likandes, det skal sies.

Ja, med signaturen din slår du meg som en sympatisk fyr. :wee:

Also: Dødsannonsen dagen etter? Det var litt kjapt var det ikke?

Det tenkte jeg óg på.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...