L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Øyh... Det var dine ord. Jeg endret ikke en stavelse. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du endret kanskje ikke teksten, men KONteksten! MMMHM. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor kult er det ikke å gå rundt med en casio til 60-70 kr på armen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg og en kamerat skal synge på konsert i morgen. Todde det var sangen vår... Og det er det, men litt vanskelig for deg å opptre offentlig på skolen Endret 29. november 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hansegutt, sur cava er da fantastisk! Jeg foretrekker den sur fremfor søt. Som den negro-saken til Freixenet. Brut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oslo betyr toalettsete på hebraisk. Jøder ass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 What? Virkelig? God damn jews. Fuck Wergeland, right? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 McHansern betyr avføring på samisk. Finnmarkinger ass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Samene også? Konspirasjon, dette her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 McHansern betyr avføring på samisk. Finnmarkinger ass. Samer |= Finnmarkinger. Uansett, Mchansern betyr überkönig på bokmål. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 McHansern betyr avføring på samisk. Finnmarkinger ass. Samer |= Finnmarkinger. Uansett, Mchansern betyr überkönig på bokmål. Vi finnmarkinger er IKKE samer, for guds skyld. Vi LIKER IKKE engang samer. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er fortsatt disco-tuesday i halvannen time til folkens. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Én time og fem minutter. http://www.youtube.com/watch?v=iDPjYZxi0n8 Videoen får også ekstra underholdningsverdi hvis man later som Diana Ross er en karakter fra Terkel i knipe. Det blir ekstra tydelig hver gang hun ser opp. Endret 7. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva slags kake? Detaljer detaljer! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Finner på grunner for å rettferdiggjøre et kindle-kjøp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Åh ... Jeg har så dårlig tid fremover føler jeg. I morgen drar jeg til Steinkjer, fredag er det Slaget om Innherred, så må jeg begynne å pakke ned og vaske ut, psykolog i Levanger, flytte, komme meg på Steinkjerfestivalen (noe som innebærer at jeg enten må finne meg et sted å overnatte eller noen som kan kjøre meg fra Orkanger og dit og tilbake 2 kvelder på rad), pakke ut ting på Orkanger og så kan jeg endelig chille litt. Før jeg drar til bestemor med foreldra mine for fot(o)turer i fjellet etc etc. Hva skjedde med å slappe av med en god bok eller syv? Finner på grunner for å rettferdiggjøre et kindle-kjøp. Kindle-apps! Mer praktisk. Jeg har Kindle på den stasjonære, laptopen og netbooken. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Finner på grunner for å rettferdiggjøre et kindle-kjøp. Sjæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg