Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det spørs hvor interessant det er å se meg kikke på bilder av søte kattunger i time etter time. Mjajo, men jeg kunne fulgt med i hot hours. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jess, gjør det fra en laptop, så kan du dra den med deg når du stikker på kjøkkenet Det blir verre, for da viser den ansiktet mitt, og jeg kan ikke se triste filmer osv. Kan du vel? Se på det som er sosialt eksperiment! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det blir verre, for da viser den ansiktet mitt, og jeg kan ikke se triste filmer osv. Jeg liker å se deg gråte, Oda... Edit: Also, this: Endret 7. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. Sovende kroppsdeler er fantastisk. Beinet mitt sovna kraftig en gang, null følelse whatsoever og så måtte jeg selvfølgelig opp og gå. Syns det føltes så jævlig rart ut, så jeg kikka ned. Og ser at jeg går med foten min sånn ca sånn: Ikke rart jeg holdt på å tryne. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg liker å se deg gråte, Oda... Høres ut som en interessant fetisj... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det spørs hvor interessant det er å se meg kikke på bilder av søte kattunger i time etter time. Mjajo, men jeg kunne fulgt med i hot hours. Jeg kan også vurdere å skaffe meg et liv, da. Det er et alternativ. Det blir verre, for da viser den ansiktet mitt, og jeg kan ikke se triste filmer osv. Jeg liker å se deg gråte, Oda... Sovende kroppsdeler er fantastisk. Beinet mitt sovna kraftig en gang, null følelse whatsoever og så måtte jeg selvfølgelig opp og gå. Syns det føltes så jævlig rart ut, så jeg kikka ned. Og ser at jeg går med foten min sånn ca sånn: Ikke rart jeg holdt på å tryne. Hahaha whaat hvordan er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fullt mulig. Har gjort det selv. Tryna og slått meg i vasker og skap og alskens. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan også vurdere å skaffe meg et liv, da. Det er et alternativ. Det er overraskende vanskelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg liker å se deg gråte, Oda... Høres ut som en interessant fetisj... http://www.youtube.com/watch?v=XO3GQvye2bQ A walk in the woods and I will try Something under the trees that made you cry It's so erotic when your make up runs Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Brb middag. Flaks, for det var like før jeg begynte å gnafle på den døde armen min. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hahaha whaat hvordan er det i det hele tatt mulig? Jeg aner virkelig ikke. Seriøst. Det var bare forstyrrende å se ned på sin egen fot. Etter det har jeg fått helt angst for å trå feil når beinet sover. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sovende kroppsdeler er fantastisk. Beinet mitt sovna kraftig en gang, null følelse whatsoever og så måtte jeg selvfølgelig opp og gå. Syns det føltes så jævlig rart ut, så jeg kikka ned. Og ser at jeg går med foten min sånn ca sånn: Ikke rart jeg holdt på å tryne. Hahaha whaat hvordan er det i det hele tatt mulig? Var borti omtrent det samme i går. Satt på ene foten min og framoverlent når jeg var og tok tatovering i går. Plutselig merka jeg at jeg ikke kunne føle foten min. Ikke kjente jeg noe når jeg tok borti den heller. Creepy -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan også vurdere å skaffe meg et liv, da. Det er et alternativ. Hahaha whaat hvordan er det i det hele tatt mulig? 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei forumister og astronauter. Kom nettopp hjem fra et vellykket arrangement med et utenlandsk flyselskap som åpenbart ikke kjenner norsk drikkekultur. De hadde åpen bar for 200 nordmenn og serverte kun fingermat. Ble litt mye så i morgen blir en fin dag på jobb føler jeg. De serverte den sureste cavaen ass, for noen jævler. Jeg holdt meg til øl, og selv det gjorde meg ganske full. Det positive var at jeg endelig turte å spørre kassamannen på Coop om han kom fra Vietnam. Det gjorde han dessverre ikke. Han kom fra Laos, bummer. Ble snakkende om Laos litt med han da. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Loool. Tok meg plutselig en middagslur, sov oppå armen min, den nekta å lystre, jeg prøvde å riste liv i den og endte opp med å slå meg selv hardt i kjeften. Så det er sånn det føles å være lam. Hendte meg også her ein dag, vakna til fuglekvitter og sol, snudde meg rundt og blei bitchslappa av ein UFO. Viste seg etter ein del grubling at det var mi eiga hand som hadde null følelse. 3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neste gang jeg skal ut og reise, kommer jeg til deg for veiledning, McHansern. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hendte meg også her ein dag, vakna til fuglekvitter og sol, snudde meg rundt og blei bitchslappa av ein UFO. Viste seg etter ein del grubling at det var mi eiga hand som hadde null følelse. Jeg lo :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg og en kamerat skal synge på konsert i morgen. http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0 Todde det var sangen vår... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan også vurdere å skaffe meg et liv, da. Det er et alternativ. Hahaha whaat hvordan er det i det hele tatt mulig? Øyh... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neste gang jeg skal ut og reise, kommer jeg til deg for veiledning, McHansern. Mmmmhh. Den er grei. Legger meg nedpå litt. Fikk litt hodepine av den kjipe cavaen. Evt. fikk jeg hodepine av mengden alkohol. En av delene i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg